Länsi-Suomi

Piirin kevätkokous Porissa 26.4.

SUOMEN PALLOLIITON LÄNSI-SUOMEN PIIRI RY:n KEVÄTKOKOUS

Aika: keskiviikko 26.4.2017 klo 19.00 -

Paikka: Sokos Hotel Vaakuna, Gallen-Kallelankatu 7, Pori
- valtakirjojen tarkastus sekä kahvitarjoilu klo 18.15 alkaen

Huom! Pyydämme seuroja (riittävien tarjoilujen ja kokousmateriaalien varmistamiseksi) ilmoittamaan kokousedustajanne viimeistään pe 21.4. (p. 02 6416 624 tai tarja.nevanranta(a)palloliitto.fi)
- kokoukseen järjestetään bussikuljetus Turusta. Linja-auto lähtee Veritas Stadionin parkkipaikalta klo 16.30. Ilmoittautumiset myös bussikuljetukseen Tarja Nevanrannalle

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytä­kirjan tarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa.

3. Todetaan kokouksen laillisuus.

4. Tarkastetaan edustajien valtakirjat ja todetaan kokouksessa edustettuna olevat äänimäärät.

5. Käsitellään piirin edellisen vuoden toimintakertomus, tilit ja tilintarkastajien lausunto sekä vahvistetaan tilinpäätös.
- Todetaan, että piirin varsinainen toiminta on alkanut vasta 1.1.2017 ja yllä oleva sääntöjen määrittelemä kohta käsitellään soveltuvin osin.

6. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä piirihallitukselle ja muille tilivelvollisille.

7. Kuullaan Satakunnan ja Turun piirien purkamiskokouksissa syksyllä 2016 valittujen selvitysmiesten loppuselvitykset piirien purkamisista ja todetaan, että purkamisilmoitukset voidaan lähettää yhdistysrekisteriin.
Yhdistyslaki 40 §: Yhdistys katsotaan puretuksi, kun purkautumisesta on tehty merkintä yhdistysrekisteriin.

8. Päätetään ehdollepanotoimikunnan nimeämisestä valmistelemaan piirin syyskokoukselle mahdollisen ylimääräisen SPL:n liittokokouksen liittokokousedustajavalintoja.

9. Yleiskeskustelua ja ilmoitusasiat.
Mm. kuullaan katsaus Seurojen Palloliitto –kehitysohjelmasta.

10. Kokouksen päättäminen.

Tervetuloa!

Piirihallitus

Piirin sääntöjen mukaisesti seuran äänimäärä kevätkokoukseen muodostuu edellisen vuoden 31.10. pelipassimäärän mukaan. Seuralla on oikeus lähettää kokoukseen yksi (1) edustaja kutakin ääntä kohden. Edustajalla (edustajilla) pitää olla seuran antama yhteinen valtakirja, jossa mainitaan edustajan nimi (edustajien nimet) ja seuran äänimäärä. Kukin henkilö voi edustaa vain yhtä seuraa.