Keski-Suomen piiri

Team LKP hakee määräaikaista junioritoiminnankoordinaattoria

Team LKP ry hakee Junioritoiminnan koordinaattoria seuratoiminnan kehittämishankkeeseen ajalle 12.6.2017-31.12.2017.

Team LKP etsii Junioritoiminnan koordinaattoria jonka tehtävä on varmistaa seuratoiminnan kehittämishankkeen toimenpiteiden toteutuminen. Tehtävä on aluksi määräaikainen. Työ voi jatkua jos hankkeen jatkorahoitus varmistuu.

Etsimme liikunta-alan ammattilaista tai tulevaisuuden tekijää toteuttamaan mielenkiintoisia toimenpiteitä jalkapallon ja jääkiekon parissa. Toimenpiteet tähtäävät seuran harrastajamäärän kasvattamiseen sekä pienten lasten harrastustoiminnan laadun parantamiseen. Tulevan hanketyöntekijän työtehtäviin kuuluu:

Sidosryhmäyhteistoiminnan organisointi ja toteuttaminen alueemme päiväkotien sekä alakoulujen kesken, Alkeisurheilutoiminnan (4-6-vuotiaat) organisointi ja toteuttaminen yhdessä lajiohjaajien ja -valmentajien kanssa, Pientenlasten joukkuetoiminnan (6-8-vuotiaat) organisointi ja toteuttaminen yhdessä lajiohjaajien ja -valmentajien kanssa, Löydä liikunta -kerhotoiminnan organisointi ja toteuttaminen yhdessä Laukaan sivistystoimen kanssa.

Työtehtävä on 65% toiminnallista sekä 35% hallinnollista työskentelyä. Työtä toteutetaan noin 100h / kk / 25h / vko. Työ painottuu ma-to ajalle. Iltatyötä tulee 2-3 iltaa viikossa painottuen alkuiltaan klo 17.00-19.00. Käytössäsi on toimisto. Maksamme työntekijälle 15€/h arvoista palkkaa. Tarjoamme valmiita toimintamalleja työn toteuttamiseen, mutta uudet ideat tavoitteen suunnassa ovat myös tervetulleita.

Edellytämme hakijalta innostavaa asennetta, riittävää valmentaja- ja ohjaajakokemusta, hyviä pedagogisia taitoja sekä yhteistyökykyä. Tarjoamme hyvät työolosuhteet, omaa kehittymistä tukevan ympäristön sekä innostuneen yhteisön tuen.

Käy tutustumassa meihin www.teamlkp.net. Tiedustella voit myös lisää työtehtävää koskien. Valitun hakijan on toimitettava rikostaustaote ennen työtehtävän alkamista.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV sähköpostiteitse Team LKP ry:n toiminnanjohtajalle viimeistään 31.5.2017 mennessä. Täytämme työtehtävän välittömästi oikean hakijan löytyessä - toimi nopeasti.

Anssi Kuusela 0400 351 900, anssi.kuusela@teamlkp.net
Team LKP ry Toiminnanjohtaja