Keski-Suomen piiri

Peli-iltasarjojen syksyn ohjelmat julkaistu

Syksyn peli-iltasarjojen otteluohjelmat löytyvät täältä:

Ohje peli-iltasarjoihin löytyy täältä:

Jokaisen joukkueen tulee huolellisesti lukea läpi peli-iltasarjojen ohjeet, joista selviää valtaosa mieltänne askarruttavista kysymyksistä.

Mikäli joukkueenne pelaa useampaa sarjaa tai joukkueellanne on useampi joukkue samassa sarjassa, niin luonnollisestikin joukkueellanne on oltava pelaaja- ja toimihenkilömäärä niin suuri, että pystytte samanaikaisesti operoimaan kahden eri joukkueen kanssa. Ottelumuutoksiinkin löytyy ohjeistus yllä olevan linkin kautta – löytyy myös ohje mm. siihen ikävään tilanteeseen, että yksi joukkue jää äkillisesti pois peli-iltaturnauksesta.

Huom! 5v5 pelimuodolla pelattavissa sarjoissa pelataan aluepaitsiosäännöllä eli paitsioraja on kummastakin päätyrajasta noin 10 – 11 metriä. Pelimuodolla 8v8 pelattavissa sarjoissa noudatetaan normaalia keskiviivan paitsiota. Peliajat 8v8 sarjoissa ovat 2x20 min/ottelu ja 5v5 sarjoissa 2x15 min/ottelu. Jokaiseen otteluun kotijoukkueeksi (ei järjestäjävuorossa oleva joukkue) merkitty joukkue ilmoittaa ottelun lopputuloksen Taso-järjestelmään!

Mikäli ohjeista ei löydy vastausta mieltänne askarruttaviin kysymyksiin, niin ongelmatilanteissa yhteydet sähköpostitse osoitteeseen kilpailu.keski-suomi@palloliitto.fi.

Kaksoisedustus- ja yli-ikäisyysasioissa yhteydet: timo.hamalainen@palloliitto.fi

Kaksoisedustus- ja yli-ikäisyyshakemukset täytetään kuitenkin suoraan netissä:
Kaksoisedustushakemus: https://www.palloliitto.fi/keski-suomi/pelitoiminta/ohjeet-saannot-maaraykset/piirin-erillislupamaaraykset/kaksoisedustusluva-1
Yli-ikäisyyshakemus: https://www.palloliitto.fi/keski-suomi/pelitoiminta/ohjeet-saannot-maaraykset/piirin-erillislupamaaraykset/yli-ikaisyysluvat-1

Pelipassia ja pelaajan edustusoikeuden muutosta (pelaajasiirto) koskevissa asioissa yhteydet: ali.kangas-hynnila@palloliitto.fi tai timo.hamalainen@palloliitto.fi

Mika Järvinen
kilpailupäällikkö