Kaakkois-Suomen piiri

Toni Lindberg jatkaa Susissa 2018

Toni Lindberg Susien päävalmentajaksi kaudelle 2018

Toni Lindberg jatkaa miesten Kakkosessa pelaavan Susien päävalmentajana myös ensi kaudella. Osapuolet ovat sopineet työsuhteen jatkumisesta sarjakauden 2018 loppuun saakka.

Olen jatkosopimukseen erittäin tyytyväinen, Toni Lindberg toteaa. Seuralla on halu kehittyä ja haluan olla tässä vahvasti mukana. Oman roolini kautta haluan auttaa alueen pelaajia tavoitteidensa saavuttamisessa, yhteistyössä alueen muiden toimijoiden kanssa, Toni jatkaa.

Hyvissä ajoin varmistunut jatkosopimus seuraavalle kilpailukaudelle antaa mahdollisuuden suunnitella ja rakentaa toimintaa rauhassa. Tämän sopimuksen myötä yksi henkilökohtainen tavoite on saavutettu.

Sarjakautta on vielä kuukausi jäljellä ja sarjapaikan säilyttäminen on nyt ensisijaisena tavoitteena, Toni kiteyttää.

lindberg_toni.jpg

Seura on ollut erittäin tyytyväinen Tonin panokseen ja haluaa julkistaa jatkosopimuksen ennen kauden loppumista, Sudet ry puheenjohtaja Merja Larikka toteaa. Nyt Tonilla on mahdollisuus keskittyä rakentamaan ensi kauden joukkuetta rauhassa ja toteuttaa seuran kanssa sovittuja valmennustavoitteita ja omia näkemyksiään valmennuksesta, Merja jatkaa.

Seuraava Sudet miesten ottelu sunnuntaina 3.9. Kalevan urheilupuistossa, Keravalla, vastassa PKKU.

Toni Lindberg

Myllykosken Pallon kasvatti Toni Lindberg pelasi ensimmäiset ottelunsa aikuisten sarjatasoilla Elimäen FC Villisioissa kaudella 2002, josta hän nousi Valkealan Kajon ja FC Kuusankosken kautta MYPA:n liigajoukkueeseen kausiksi 2008 – 2011. Kaudella 2012 Toni pelasi Uzbekistanin Mashʼal Muborakissa ja loppukautena Norjan Alta IF:ssä. Kauden 2013 Lindberg pelasi Ykkösen KooTeePeessä, palaten kaudeksi 2014 kasvattajaseuransa Myllykosken Pallon liigajoukkueeseen. Pelaajauransa viimeiset ottelut Toni pelasi kaudella 2015 Susien edustusjoukkueessa.

Toni Lindberg toimi Sudet miesten kakkosvalmentajana kausina 2015-2017, nousten päävalmentajaksi kesäkuussa 2017 pitkäaikaisen päävalmentajan Janne Lindbergin siirtyessä Vaasan Palloseuraan urheilujohtajaksi.  Toni Lindberg on suorittanut UEFA B ja valmentajan ammattitutkinnot (VAT).