Kaakkois-Suomen piiri

Timo Valkeapää vt.kilpailupäälliköksi

Piirin kilpailupäällikkö Paavo Kurkaa jää Joulun jälkeen kymmennen kuukauden (10 kk) ajaksi hoitovapaalle

Kaakkois-Suomen piirin piirihallitus on valinnut hänen sijaisekssn tehtävään hakeneista monelle kaakkois-suomalaiselle jalkapallotoimijale tutun Timo Valkeapään (39).

Valkeapää siirtyy piirin palvelukseen PEPO Lappeenrannan nuorisopäällikön tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2013 lähtien. Siviilikoulutukseltaan hän on insinööri AMK.

Valkeapäällä on omaa pelaajataustaa mm. miesten Ykkösestä ja pelaajauransa jälkeen ennen nuorisopäällikön tehtävää hän on toiminut erilaisissa valmennustehtävissä ja on tällä hetkelläkin Etelä-Karjalan urheiluakatemian valmentaja sekä piirin valmentajakouluttaja, joissa tehtävissä hän jatkaa edelleen myös sijaisuutensa ajan. Valmentajakoulutuksen taso Valkeapäällä on UEFA B (huippupelaajakurssi).

Nuorisopäällikön ja kouluttajan tehtävissä Valkeapäälle on vuosien saatossa tullut tutuksi laajasti kaakkois-suomalainen seurakenttä, piirin tarjoamat sarjatoiminnot ja paljon muutakin kilpailutoimintaan liittyvää mm. erilaisten tapahtumien ja turnausten vastuujärjestäjän roolissa

Valkepää aloittaa tehtävässään 2.1.2017 ja sijaisuus kestää 31.10.2017 saakka. Sijaisen toimenkuva tulee vastaamaan pitkälti Kurkaan toimenkuvaa lukuunottamatta Pelipaikka- ja pelipassiasioita, jotka keskitetään piirin pelipaikka-sähköpostiin ja/tai liiton tukipalveluun. Lisäksi joitain erotuomariasioita tullaan hoitamaan uusin järjestelyin.

Valkeapään tulevista yhteystiedoista ilmoitamme tarkemmin myöhemmin.