Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Toni Smal, PK-35

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Joulukuun palkittu on Toni Smal (PK-35).

Toni on tehnyt pyynteetöntä vapaaehtoistyötä PK-35:ssa jo 8 vuoden ajan. Nykyään hän vastaa seurassa Äijäfutis - harrastefutisjengistä sekä ennen kaikkea Myllyhallin toiminnoista ollen käytännössä hallin talonmies. Tonin johdolla hoituvat talkoot, hallitekniikka sekä sääolosuhteiden seuranta. Tämän lisäksi hän auttaa valmennuksessa  2005/2006 syntyneiden tyttöjen joukkueessa.

Toni on kovan luokan kaveri. Hänellä ei päätä huimaa Myllyhallin katolla, kun nosturilla sinne kiipeää pudottamaan lunta, välillä jopa -20 pakkasessa. Onnellisimmillaan Toni vapaaehtoinen on voitetun myrskyn jälkeen sekä silloin kun futislasten ilmeet ovat iloiset. Toni Smal on positiivinen kaveri, joka on äärettömän tärkeä omalle seuralleen sekä koko futisperheelle.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Tonia. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

PK-35

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)