Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Timo Viheriäranta, LPS

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Tammikuun palkittu on Timo Viheriäranta (LPS).

Juuri 70-vuotissyntymäpäiväänsä juhlinut Timo on toiminut kunnioitettavat 50 vuotta vapaaehtoisena suomalaisessa jalkapallossa. Viimeiset kolme vuotta Timo on puheenjohtajana ollut osaltaan nostamassa Laajasalon Palloseuraa vahvaksi alueelliseksi toimijaksi Helsingissä. Viheriärannan perheestä on seuraedustusta hienosti kolmessa eri sukupolvessa. Timon johdolla seurassa ovat parantuneet merkittävästi niin olosuhteet kuin satsaukset aloittaviin ikäluokkiin. Kokonaisuudessaan LPS:n toiminta on mennyt merkittävästi eteenpäin viime vuosina.

Edelleen ikämiehissä pelaava Timo tunnetaan hyvätuulisena herrasmiehenä. Haaveena Timolla on saavuttaa Suomen mestaruus ikämiehissä sekä rakennuttaa juniorihalli Laajasaloon.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Timo. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

LPS

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)