Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Timo Tjurin (MPS)

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Heinäkuun palkittu on Timo Tjurin (MPS).

Timo ”Timppa” Tjurin on hoitanut jo monta vuotta miesten Kolmosessa pelaavan nuoren joukkueen taustahommia. Timpan tehtävänä on hoitaa treeneihin pallot, liivit, juomat, jääpussit jne. Myös joukkueen kaikki pelivarusteet sekä luonnollisesti kaikki kolhut ja vammat ovat Timon "heiniä". Hän on hoitanut kaikki tehtävänsä aina erittäin tunnollisesti ja ollut paikalla lähes kaikissa joukkueen tapahtumissa.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Timppaa. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

MPS

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)