Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Sami Keski-Saari (FC POHU)

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Huhtikuun palkittu on Sami Keski-Saari (FC POHU).

Sami on ollut vapaaehtoistoimijana seurassa kohta kolme vuotta. Valmennusvastuulla hänellä on FC POHU 2009 syntyneiden poikien joukkue, jossa toimintaa ja vauhtia tunnetusti riittää. Hän on oman valmentajaroolin lisäksi osallistunut valmennuskoulutukseen ja näin kehittänyt itseään valmentajana. Sami on aidosti kiinnostunut lasten valmentamisesta ja pilke silmäkulmassa on säilynyt ruuhkaisinakin aikoina. Hän on tärkeä palanen seuran toiminnassa ja ollut ilahduttavan aloitteellinen POHU:n nuorimpien joukkueiden välisessä yhteistyössä. Omasta nupistaan ja kropastaan Sami pitää huolta pelaamalla FC POHU/Akatemia ikämiesjoukkueessa.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Samia. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

FC POHU

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)