Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Petra Rekola (HJK)

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Kesäkuun palkittu on Petra Rekola (HJK).

Petra aloitti pelaajauransa viime syksynä HJK:n naisten harrastejoukkueessa Klubin Gimmoissa. Pelaamisen ohella Petra on aina valmis auttamaan muita ja onkin aina ensimmäisenä mukana kaikessa. Hän on organisoinut naisten liigapelien kahviotoimintaa ja on merkittävässä roolissa muussakin joukkueen varainhankinnassa.

Lisäksi Petra toimii somevastaavana poikansa futisjoukkueessa sekä ollut aiemmin joukkueenjohtaja sekä mukana mm. HJK Cupin järjestelyissä. Hommat sopivat hänelle hyvin, sillä hän on positiivinen energiapakkaus, joka hoitaa aina kaikki sovitut jutut loppuun saakka.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Petraa. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

HJK

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)