Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Kate Sjöstedt-Nurmi, KäPa

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Helmikuun palkittu on Kate ”Ette” Sjöstedt-Nurmi (KäPa).

Ette on erittäin kokenut joukkueenjohtaja toimittuaan tehtävässä jo 7-8 vuotta. Etten joukkueessa (pojat 06 United) hommat toimii, mm. useat turnausmatkat hän hoitaa suvereenisti ja valmentajat saavat keskittyä täysin omaan hommaansa. Ette välittää kaikista pelaajistaan ja huolehtii heistä kokonaisvaltaisesti. Kentän ulkopuolisissa asioissa pelaajat ja vanhemmat voivat turvautua häneen asiassa kuin asiassa ja hän on saanutkin vanhemmista useita todellisia ystäviä. Lisäksi Ette toimii loistavana linkkinä valmentajien ja vanhempien välillä. Kaikki tämä on äärettömän arvokasta vapaaehtoistyötä pelaajien parhaaksi.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Etteä. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

KäPa

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)