Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Juha Saarinen, PPJ

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Maaliskuun palkittu on Juha Saarinen (PPJ)

Juha on jalkapallon moniosaaja – hän on PPJn hallituksen pitkäaikainen jäsen, Eira 05 poikajoukkueen joukkueenjohtaja sekä Hernesaaren hallista vastaava henkilö. Juha on saanut vakiinnutettua joukkueensa pelaajamäärän 50 tiimoille ja luonut heille monia hienoja peli-, tapahtuma- ja leirimuistoja. Yhteistyö valmentajan kanssa on saumatonta. Lisäksi Juha on pidetty vanhempien keskuudessa ja pojille vankkumaton, tasapuolinen ja luotettava tuki.

Seuran hallituksessa Juha on ollut sitoutunut jäsen. Hänellä on tiimipelaaja ja luonteeltaan sovittelevainen. Juha pitää tärkeästä ympärivuotisesta harjoittelupaikasta, Hernesaaren hallista erinomaista huolta. Hän on myös erittäin joustava ja aina valmiina venymään, kun toimintaa hallin ympärillä pyöritetään.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Juhaa. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

PPJ

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)