Helsingin piiri

Kuukauden toimija - Juha Hartikainen (PuiU)

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Toukokuun palkittu on Juha Hartikainen (PUIU).

Kovana kalamiehenä tunnettu Juha aloitti valmentajapolkunsa 1999 ja 2000 syntyneiden poikien joukkueessa Puistolassa 11 vuotta sitten. Nykyään hän toimii A-poikien valmentajana. Valmentamisen ohella hän on valmentajana kouluttautunut UEFA B lisenssiin saakka ja toiminut aktiivisesti seuran jalkapallojaostossa. Juha tunnetaan systemaattisena, määrätietoisena ja huumorintajuisena valmentajana, joka tulee erinomaisesti toimeen pelaajiensa kanssa. Juhan sitoutuneisuus futikseen ja pelaajiin hakee vertaistaan, joukkueen lähipiirin mukaan ”pelaajat hyytyvät enemmin kuin valmentaja”.

Helsingin piiri kiittää ja onnittelee Juhaa. Palkintona hän saa piirin kumppanin Viking Linen risteilylahjakortin sekä 50 euron arvosetelin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palkintojen saajista. Jos sinulla on mielessä joku, joka sinun mielestäsi ansaitsee tulla huomioiduksi, ilmoita siitä meille.

PUIU

Vapaaehtoistoiminta (seuraohjelma)