Helsingin piiri

Kouluttajia haetaan Huuhkaja- ja Helmaritapahtumiin

Pelaajakoulutusta tullaan kaudella 2017-2018 järjestämään seuraavissa ikäluokissa:
PC14 (-04)
PD13 (-05)
PD12 (-06)

TC15 (-03)
TC14 (-04)
TD13 (-05)

Näissä ikäluokissa pääsääntöisesti järjestetään tapahtumia, joissa joukkueet pelaavat kaksi ottelua per päivä sekä päivän aikana järjestetään valmentajakoulutusta. Tapahtumia on viikonloppuisin sekä arkipäivinä klo 9-17. Näitä tapahtumia on per ikäluokka 2-4 syksyllä ja talvella. Toimintakausi on marraskuun alusta maaliskuun loppuun.

Etsimme tähän toimintaa kouluttajia/valmentajia.  Henkilön tehtäviin kuuluu olla osana kouluttajatiimiä tapahtumissa sekä tapahtumien välissä käydä seuraamassa seurajoukkueharjoituksia. Seurajoukkueharjoitusten seuraamisista raportoidaan piirin valmennuspäällikölle sekä seuran valmennuspäällikölle. Yhdelle kouluttajalla tulee valmentajia, joita hän tutoroi tapahtumien välissä. Jos kouluttajan ajankäyttö antaa myöten niin hän voi ottaa enemmänkin tutoroitavia. Harjoitusten seuraamista on noin 2 kertaa kuukaudessa, mutta useampaankin seurantakertaan on mahdollisuus. Tutortoiminnan kausi on marraskuusta huhtikuulle.

Edellytämme henkilöltä vähintään UEFA B-tason tutkintoa, vankkaa kokemusta nuorisojalkapallosta ja hyvää yhteistyökykyä eri tahojen kanssa.
Aiempi kouluttajakokemus lasketaan eduksi.

Tehtävästä maksetaan palkkioita tapahtumakohtaisesti.

Jos koet olevasi etsimämme henkilö niin hakemuksen voit tehdä alla olevan linkin kautta:
Palvelutunnus: KOULHUHE1718
Hakuaika päättyy 6.8. klo 12:00.

Tiedustelut piirin valmennuspäälliköltä,
Mika Riutto