Helsingin piiri

#Kannustamua 2017 - Tule mukaan kampanjatiimiin!

Oletko aktiivinen bloggaaja tai instagrammaaja? Innostutko helposti? Suhtaudutko valokuvaamiseen intohimoisesti? Organisoitko mielelläsi tapahtumia ja toimit vaivatta yhteistyössä muiden kanssa? Onko sinulla laajat verkostot ja taito saada ihmiset mukaan juttuihisi? Ja ennen kaikkea, haluatko tehdä kannustamisesta ja iloisesta meiningistä vuoden suurimman futisilmiön?

Tule mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan Kannusta mua -kampanjaa 2017

Viime vuotinen onnistunut Kannusta mua -kampanja saa jatkoa. Toteutamme touko-kesäkuussa kampanjan korostaaksemme jalkapallon roolia kasvattajana ja turvallisen harrastuksen mahdollistajina.  Haluamme turvata hyvän ilmapiirin lasten urheilussa kiinnittämällä huomiota positiiviseen ja kannustavaan vuorovaikutukseen.

Suunnitellaan ja toteutetaan #Kannustamua yhdessä

Haluamme jälleen tehdä ja toteuttaa tämän yhdessä ja avoimesti jalkapalloperheen kanssa. Kokoamme halukkaista kampanjatiimin. Mukaan otetaan viime vuoden tiimiläisiä sekä uusia tyyppejä. Toivotamme tiimiin tervetulleiksi niin seurat, yksityishenkilöt kuin muut organisaatiot.

Kampanjatiimi kokoontuu kerran kuukaudessa, yhteensä neljä kertaa. Tapaamiset ovat arki-iltaisin Palloliiton toimistolla Töölössä. Ensimmäinen tapaaminen on torstaina 30.3.2017. Loput tapaamiset ovat 19.4., 3.5. ja 21.6. Tapaamiset toteutetaan niin, että etänäkin on mahdollista helposti osallistua ja toivommekin, että saamme mukaan suunnitteluun ja toteutukseen kattavasti seura-aktiiveja ympäri Suomen. Kampanjatiimiin kuuluu myös Palloliiton henkilöstöä sekä yhteistyökumppaneita.

Miksi lähtisit mukaan?

Miksi et? Olisit osaltasi vahvasti varmistamassa positiivista ilmapiiriä futiksessa. Pääsisit vaikuttamaan lajiviestintään saaden samalla arvokasta oppia kampanjoinnista ja erilaisista viestinnän toteutuksista. Tutustuisit saman henkisiin ihmisiin oppien heiltä uusia juttuja. Samalla pääsisit näyttämään ja hyödyntämään omaa osaamistasi. Halutessasi saat mukanaolostasi työtodistuksen riippuen roolistasi.

Ilmoittaudu mukaan!

Tule mukaan suunnittelemaan ja osittain toteuttamaan kanssamme positiivista ja modernia Kannusta mua -kampanjaa. Ilmoita itsesi ja/tai organisaatiosi mukaan tapaamisiin vapaamuotoisella viestillä Silja Rannalle.  Kerro samalla vapaasti muutamalla sanalla, mikä aihealue sinua eniten kiinnostaisi osaamisesi ja taustasi kannalta:

• teeman vieminen joukkuetoimintaan (esim. positiivinen valmentaminen, ryhmätyötaidot, pedagogiikka, arvomaailma, vanhempien rooli)
  • kampanjan ja sen sisältöjen suunnittelu ja toteutus (esim. sivut, valokuvat, materiaalit, tarinat, artikkelit)
  • kampanjapromon suunnittelu ja järjestäminen tapahtumissa (esim. turnaukset, ottelutapahtumat)
  • sosiaalinen media (esim. sisällön toteuttaminen, jakaminen, ylläpito)
  • jokin muu, mikä

Toivomme saavamme koolle kokemusta ja näkemystä mahdollisimman laajasti. Tule rohkeasti mukaan – kaikkia tarvitaan!

Lisätietoja:
Silja Ranta, p. (09) 229 29 123