Helsingin piiri

HJK kutsuu tyttöpelaajat ilmaiseksi liigamatsiin

KUTSU

HJK kutsuu kaikki helsinkiläiset tyttöjen sarjoissa pelaavat ilmaiseksi seuramaan Naisten Liigan kamppailua HJK – PK-35 Vantaa keskiviikkona 6. syyskuuta kello 18.30 Töölön Pallokentälle. Pukeutumalla seuravaatteisiin pelaajat ovat tervetulleita ilmaiseksi matsiin. Joukkueiden toimihenkilöt (max. 3) ovat myös tervetulleita peliin maksutta. Vanhemmat voivat ostaa pääsyliput otteluun portilta erikoishintaan 5€.

Valmentajille on otteluseurannan lisäksi tarjolla mielenkiintoinen keskustelutilaisuus EM-kisoista ja naisten ja tyttöjen jalkapallon nykytilasta Suomessa. Keskustelua johtaa nuorten maajoukkuevalmentaja Marianne Miettinen. Tilaisuus pidetään Palloliiton toimistolla kello 17.00. Sisäänpääsy Telia 5G Areenan Pallokentän puoleisesta päädystä.

Together #WePlayStrong

UEFA:n tavoitteena on nostaa jalkapallo tyttöjen ja naisten harrastetuimmaksi lajiksi Euroopassa viiden vuoden kuluessa. Pelaajat tarvitsevat idoleita ja esikuvia. HJK:n ja PK-35 Vantaan riveissä pelaa useita A- ja U23-maajoukkueen pelaajia, ja pelaajat ovat valmiita näyttämään parhaat taitonsa. Ottelusta ei panosta puutu, sillä molemmat joukkueet pelaavat Suomen mestaruudesta.

Ilmoita joukkueesi mukaan (noin pelaajamäärä riittää) maanantaihin 4.9. mennessä osoitteeseen: joonas.sarelius(a)hjk.fi. Samalla voit ilmoittaa kuinka monta valmentajaa ja toimihenkilöä osallistuu ottelua edeltävään keskustelutilaisuuteen.

Lisätiedot: joonas.sarelius(a)hjk.fi

Suomessa jalkapallo on naisten ja tyttöjen keskuudessa ylivoimaisesti harrastetuin laji. Jopa 32 000 naisella ja tytöllä on virallisiin peleihin oikeuttava pelipassi.