Martić jatkaa futsalmaajoukkueen päävalmentajana

Futsalmaajoukkueen päävalmentajana vuoden 2014 alusta lähtien toiminut Mićo Martić jatkaa tehtävässään ainakin vuoden 2020 loppuun saakka.

"Työ vielä kesken"

Palloliitto ja Martić ovat sopineet jatkosta aina syksyn 2020 MM-lopputurnaukseen saakka. Martić ja Palloliiton puheenjohtaja Pertti Alaja allekirjoittivat sopimuksen lauantaina 13.5. futsal-gaalan yhteydessä.

- Olemme onnellisia ja kiitollisia että voimme jatkaa vielä kolme vuotta Mićon kanssa yhteistä maajoukkuetaivalta.  Mićo Martić on ollut takuu- ja taustamiehenä miesten maajoukkueemme jatkuvaan kehittymiseen ja auttanut laajasti myös koko futsal-toimintamme vankistumisessa, puheenjohtaja Alaja totesi.

Martić on vastannut kaikesta futsalin maajoukkuevalmennuksesta ja osallistunut lisäksi vahvasti futsalin valmentajakoulutukseen. Toimenkuva laajenee koulutuspuolelle jatkossa vielä vahvemmin. Martić itse on erittäin tyytyväinen jatkosopimukseen.

- Olen todella otettu, ylpeä ja iloinen uudesta sopimuksesta. Työni ei ole vielä valmis ajatellen tuloksia ja maajoukkueitten sekä suomalaisen futsalin yleistä kehittämistä, Martić kuvailee.

- Haluan lausua isot kiitokset liiton puheenjohtaja Pertti Alajalle, esimiehelleni Jyrki Filpulle ja kaikille ihmisille, jotka auttavat meitä viemään suomalaista futsalia eteenpäin.

Martić painottaa viihtyneensä erinomaisesti Suomessa.

- Työympäristö, osaaminen ja suomalaisen futsalväen ystävällisyys, heidän sitoutumisensa ja rakkautensa lajiin tekivät päätöksestä jäädä Suomeen vielä muutamaksi vuodeksi todella helpon. En empinyt päätöksen kanssa hetkeäkään. Jokainen hetki suomalaisen futsalväen kanssa on ollut silkkaa nautintoa.