Joma Futsal-liigan pallotoimittajaksi

Suomen Palloliitto ja Joman maahantuojana toimiva Funride Oy ovat solmineet kolme seuraavaa kautta 2016-19 kattavan sopimuksen.

Pitkäjänteisyyttä

Sopimuksen myötä Joma toimii miesten Futsal-Liigan virallisena pallotoimittajana kauden 2018-19 loppuun asti. Sopimus astuu voimaan välittömästi ja jo alkaneella kaudella 2016-17 kaikki miesten Futsal-Liigan ottelut pelataan Joman palloilla. Myös miesten Futsal Cupin loppuottelussa ovat käytössä Joman pallot.

- Olemme erittäin tyytyväisiä tähän sopimukseen, jonka myötä saamme jatkossakin yhtenäiset pallot käyttöön koko Futsal-Liigaan. Sen lisäksi kolmivuotinen sopimus tuo tervetullutta pitkäjänteisyyttä, jota tarvitsemme kaikkineen suomalaisen futsalin eteenpäin viemisessä, Palloliiton futsalpäällikkö Jyrki Filppu sanoo.

- Futsalissa olemme olleet mukana Suomessa pääsarjatasolla jo vuodesta 2011 jolloin Tampereen Ilves oli yhteystyökumppanimme. Pallosopimus Joman ja Palloliiton kanssa avaa meille kokonaan uuden mahdollisuuden markkinoida laadukkaita futsalpalloja ja tuoda Joma-brändille lisänäkyvyyttä Futsal-Liigan ja cupin kautta. Futsal on meille maahantuojana tärkeä painopistealue jonne haluamme myös satsata ja tämä sopimus tukee myös meidän strategiaamme, sanoo Antti Kilappa Jomaa maahantuovasta Funride Oy:stä.

Joma on 50 vuotta toiminut perheyritys Toledosta Espanjasta. Joma on iso tuotemerkki maailmalla ja Suomessa olemme vahvasti kasvamassa isommaksi. Joma on tunnettu brändi palloilulajeissa mutta myös yleisurheilussa, tenniksessä ja myös vapaa-ajan tekstiileissä.

Funride Oy mukana vahvasti tukemassa suomalaista palloilua. Pääsarjatason joukkueita jalkapallossa, futsalissa, koripallossa, lentopallossa ja salibandyssä. Jomasta lisää www.joma.fi -sivuilta.