Uudenmaan piiri

Futsal

Futsal on luonteeltaan parhaimmillaan taitoa kehittävä ja suosiva, pienelläkin ryhmällä harrastettavissa oleva, säännöiltään yksinkertainen ja nopea laji jossa pelaajat ovat jatkuvasti pelissä mukana nopeasti vaihtuvien tilanteiden, runsaiden pallokosketusten ja 1v1 -tilanteiden muodossa. Siten se on mm. oiva talviharjoittelulaji.

Järjestämme talven aikana futsalsarjoja aikuisille, KKI- sekä nuorten Tulevaisuus- ja KaveriMaailman ikäluokille. Futsalkausi alkaa aikaisintaan 29.10. ja päättyy viimeistään 3.4.

Kaudella järjestettävässä Puma Futsal Cupissa >> alemman sarjatason joukkue laukaisee 1 rangaistuspotkun/sarjataso ennen ottelun alkua.

Lisäksi järjestämme erilaisia tapahtumia sekä aikuisten että nuorten joukkueille talvikauden aikana. Perinteinen Itsenäisyyspäiväturnaus järjestetään vuosittain itsenäisyyspäivän pyhien aikaan Myyrmäen jalkapallohallissa. Mikäli Itsenäisyyspäivä on viikonloppuna, voidaan se järjestää kaksi- kolmepäiväisenä useammalle ikäluokalle.

Tapahtumista sekä niihin liittyvistä säännöistä ja määräyksistä lisää niiden omilta alasivuilta. Lue lisää täältä >>

Lue lisää futsalista SPL:n futsalsivustoilta >>