UEFA Futsal B 2018

UEFA Futsal B -koulutus on UEFA:n vuonna 2015 vahvistamien koulutusvaatimusten (125 h) mukainen valmentajakoulutus, jonka tavoitteena on antaa valmiudet edustustason futsaljoukkueiden valmentamiseen ja johtamiseen sekä nuorten huippupelaajien kehittämiseen. UEFA Futsal B -koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti C-tason futsalvalmentajakoulutuksen suorittaneille valmentajille sekä valmentajauransa alkuvaiheessa oleville huippufutsalpelaajille. Huom. Enintään 30 prosenttia koulutukseen valituista valmentajista voi olla huippupelaajataustaisia.

Koulutusvaatimuksiin sisältyvän valmennusharjoittelun takia jokaisen kurssille valittavan on kyettävä nimeämään seurajoukkue, jossa hän toteuttaa tutoroitavat valmennussuorituksensa.

Koulutus järjestetään osittain englanninkielisenä. Suomalaisten kouluttajien lisäksi koulutustehtävissä toimii Suomen futsalmaajoukkueen päävalmentaja Mićo Martić.

Jaksot:
1. jakso: 23.-26.8., Eerikkilä
2. jakso: seurajakso, työskentelyä itsenäisesti ja pienryhmissä
3. jakso: 19.-21.10., Eerikkilä

4. jakso: seurajakso, työskentelyä itsenäisesti ja pienryhmissä

5. jakso: 19.-22.12., Eerikkilä

Hinta: 1600 euroa (hinta sisältää opetuksen ja Eerikkilän lähijaksojen aikana majoituksen täyshoidolla Eerikkilän urheiluopistolla)

Haku: 29.6.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen koulutus@palloliitto.fi.
Hakemuksesta tulee ilmetä hakijan nimi, yhteystiedot ja käydyt valmentajakoulutukset. Hakemuksen liitteenä tulee myös toimittaa koulutuksen maksusitoumus ja valmentaja-CV.

Huippupelaajan määritelmä: 3 kautta ja vähintään 30 ottelua Futsal-Liigassa tai Naisten Futsal-Liigassa

Lisätietoja: Kerkko Huhtanen, puh 040 7786800
kerkko.huhtanen@gmail.com