UEFA A 2019

Palloliitto ja Eerikkilän Urheiluopisto järjestävät UEFA A + VAT koulutuksen vuoden 2019 aikana.  UEFA A-valmentajakoulutus antaa valmiudet edustustason joukkueiden valmentamiseen ja johtamiseen sekä nuoren huippupelaajan kehittämiseen. Koulutuksessa suunnitellaan, johdetaan ja arvioidaan nuorten joukkueen harjoituksia ja otteluja sekä paneudutaan erityisesti joukkueen pelaamiseen ja harjoittelun kehittämiseen.

Koulutuksen aikataulu:
1.  Jakso Eerikkilä: 29.1.-2.2.2019
2.  Jakso Eerikkilä: 3.-6.3.2019
3.  Seurajakso pienryhmissä (maalis-huhtikuu)
4.  Jakso 4A: Malliryhmäleiri Eerikkilä 13.-16.6. tai 16.-19.6.2018 (Huuhkaja-/Helmari-turnauksen yhteydessä)
5.  Jakso 4B: Malliryhmäleiri Eerikkilä 8.-12.7.2019
6.  Seurajakso pienryhmissä (Syyskuu/Lokakuu)
7.  Jakso Eerikkilä: 22.-24.11.2019
8.  Päätösjakso Eerikkilä: joulukuun jalkapalloseminaarin yhteydessä
Huom! On mahdollista, että osalla malliryhmänleiriosuus on Huuhkaja- ja Helmariturnausten  yhteydessä kesäkuussa.

Hinta:
Koulutuksen hinta on 3200 €. Hintaan sisältyy opetus, majoitus ja ruokailut Eerikkilän lähijaksoilla.

Haku:
Haku 11.11.2018 mennessä.
Hakulomake: https://eerikkila.inschool.fi/browsecourses

Hakukriteerit:
Hakijalla on oltava voimassa oleva UEFA B lisenssi ja vähintään 1 vuosi valmennusta UEFA B:n suorittamisen jälkeen. Lisäksi valmentajalla tulee olla koulutuksen aikana valmennettava joukkue.

Koulutus on mahdollista suorittaa myös oppisopimuksella.
Lisätietoja oppisopimusasioita:  http://www.oppisopimus.net/ tai opintosihteeri Heli Hakamaalta: heli.hakamaa@eerikkila.fi, p. 0201 108 224.

Lisätietoja koulutuksesta:
Pekka Clewer, Palloliitto, pekka.clewer@palloliitto.fi, p. 045 128 4900
Juha Vilkki, Eerikkilän Urheiluopisto, juha.vilkki@eerikkila.fi, p. 0201 108 225