7.9.2021, 18:00
Oulu

U21 EM2023-karsinnat: Suomi–Kroatia

KOHTI EM2023-KISOJA!

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsintojen ensimmäinen kotiottelu pelataan 7.  syyskuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Kroatiaa Oulussa Raatin stadionilla! EM2023-karsintaotteluita on syksyn 2021 aikana kuusi, jonka jälkeen karsinnat jatkuvat keväällä 2022.

Pikkuhuuhkajien lohkossa pelaavat Viro, Kroatia, Norja, Itävalta sekä Azerbaidzhan. Romaniassa ja Georgiassa kesällä 2023 pelattavaan lopputurnaukseen pääsee suoraan lohkovoittajat sekä paras lohkokakkonen. Muut lohkon toiseksi sijoittuneet karsivat neljästä kisapaikasta syksyllä 2022. Isäntämaiden lisäksi lopputurnaukseen pääsee 14 maata.

Lue lisää EM2023-karsinnoista UEFA:n sivuilta!

LIPUNMYYNTI

Tervetuloa kannustamaan tulevaisuuden tähtiä Raattiin! Hanki edullisemmat ennakkoliput Pikkuhuuhkajien Kroatia-otteluun tästä!

Lippujen hinnat alk. 5 € / 10 € / 15 €. Juniorijoukkueille myynnissä myös rajoitettu määrä edullisia joukkuelippuja! Tapahtumassa maskisuositus.

KANNUSTA PIKKUHUUHKAJIA KOTONA!

Pikkuhuuhkajien kotiottelut on nähtävillä Ylen kanavilla. Vierasotteluiden tilanne varmistuu elokuun aikana. Jos et pääse paikan päälle Ouluun, voit katsoa Kroatia-ottelun suorana Yle Areenassa!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

12.11

Pikkuhuuhkajien syksyn EM2023-karsintaurakan viimeinen vierasottelu pelataan 12. marraskuuta. Kannusta Pikkuhuuhkajia kotona, kun joukkue kohtaa Norjan!

(Koko päivä)
13.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona, kun Suomi matkustaa marraskuussa pelaamaan Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Yhdessä me olemme Suomi!

16.00
15.11

Pikkuhuuhkajien kuudes ja syksyn osalta viimeinen EM2023-karsintaottelu pelataan 15. marraskuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Viroa!

(Koko päivä)
16.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ranskan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

21.45
25.11

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ruotsin.

Ruotsi
19.30

- Ikäluokat P7-P10 (2015-2012).

- P7-P9 pelimuotona 5vs5, P10 8vs8.

- Osallistummismaksu 120 € / 160 €

Oulu