12.10.2021, 19:30
,

U21 EM2023-karsinnat: Suomi–Itävalta

KOHTI EM2023-KISOJA!

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsintojen toinen kotiottelu pelataan 12. lokakuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Tampereen Ratinassa Itävaltaa! EM2023-karsintaotteluita on syksyn 2021 aikana kuusi, jonka jälkeen karsinnat jatkuvat keväällä 2022.

Pikkuhuuhkajien lohkossa pelaavat Viro, Kroatia, Norja, Itävalta sekä Azerbaidzhan. Romaniassa ja Georgiassa kesällä 2023 pelattavaan lopputurnaukseen pääsee suoraan lohkovoittajat sekä paras lohkokakkonen. Muut lohkon toiseksi sijoittuneet karsivat neljästä kisapaikasta syksyllä 2022. Isäntämaiden lisäksi lopputurnaukseen pääsee 14 maata.

Lue lisää EM2023-karsinnoista UEFA:n sivuilta!

LIPUNMYYNTI

Ottelun lipunmyynti alkaa syyskuun loppupuolella! Seuraamme tarkasti koronatilanteen kehittymistä ja viranomaisten asettamia yleisörajoituksia.

KANNUSTA PIKKUHUUHKAJIA KOTONA!

Kaikki Pikkuhuuhkajien EM-karsintaottelut ovat nähtävillä Ylen kanavilla. Katso Pikkuhuuhkajien EM-karsintaottelu Itävaltaa vastaan suorana Yle Areenassa!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

8.10

Pikkuhuuhkajien EM2023-karsinnat jatkuu vierasottelulla 8. lokakuuta, kun joukkue kohtaa Azerbaidžanin!

.

Azerbaidzan
19.30
9.10

MM2022-karsintaottelut jatkuu! Kannusta Huuhkajia syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ukrainan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

19.00
12.10

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona lokakuun toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi pelaa Kazakstania vastaan.  Yhdessä me olemme Suomi!

17.00
16.10
2010-luvun menestynein cup-joukkue PK-35 Vantaa, sekä hallitseva mestari Åland United kohtaavat vuoden 2021 Naisten Suomen Cupin finaalissa Helsingin Olympiastadionilla.
Jatkuuko Åland Unitedin mestaruusputki vai palaako PK-35 Vantaa mestaruuskantaan viiden vuoden tauon jälkeen?
13.00
21.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Georgian.

Georgia
18.00
26.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita syksyn kolmannessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa kotona Irlannin torstaina 21. lokakuuta.

(Koko päivä)