12.11.2021 (Koko päivä)
Ottelun paikka ja aika tarkentuvat myöhemmin

U21 EM2023-karsinnat: Norja–Suomi

KOHTI EM2023-KISOJA!

Pikkuhuuhkajien syksyn EM2023-karsintaurakan viimeinen vierasottelu pelataan 12. marraskuuta. Kannusta Pikkuhuuhkajia kotona, kun joukkue kohtaa Norjan! EM2023-karsintaotteluita on syksyn 2021 aikana kuusi, jonka jälkeen karsinnat jatkuvat keväällä 2022.

Pikkuhuuhkajien lohkossa pelaavat Viro, Kroatia, Norja, Itävalta sekä Azerbaidzhan. Romaniassa ja Georgiassa kesällä 2023 pelattavaan lopputurnaukseen pääsee suoraan lohkovoittajat sekä paras lohkokakkonen. Muut lohkon toiseksi sijoittuneet karsivat neljästä kisapaikasta syksyllä 2022. Isäntämaiden lisäksi lopputurnaukseen pääsee 14 maata.

Lue lisää EM2023-karsinnoista UEFA:n sivuilta!

KANNUSTA PIKKUHUUHKAJIA KOTONA!

Kaikki Pikkuhuuhkajien EM-karsintaottelut ovat nähtävillä Ylen kanavilla. Katso Pikkuhuuhkajien EM-karsintaottelu Norjaa vastaan suorana Yle Areenassa!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

21.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn toisessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Georgian.

Georgia
18.00
26.10

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita syksyn kolmannessa MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa kotona Irlannin tiistaina 26. lokakuuta.

18.15
13.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia kotona, kun Suomi matkustaa marraskuussa pelaamaan Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Yhdessä me olemme Suomi!

16.00
15.11

Pikkuhuuhkajien kuudes ja syksyn osalta viimeinen EM2023-karsintaottelu pelataan 15. marraskuuta, kun Pikkuhuuhkajat isännöi Viroa!

(Koko päivä)
16.11

Uusi matka ja MM2022-karsinnat jatkuu! Kannusta Huuhkajia syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ranskan Olympiastadionilla! Yhdessä me olemme Suomi!

21.45
25.11

Naisten A-maajoukkueen taival kohti MM2023-kisoja alkaa tänä syksynä neljän ottelun muodossa! Kannusta Helmareita kotona syksyn viimeisessä MM-karsintaottelussa, kun Suomi kohtaa Ruotsin.

Ruotsi
19.30