Turun piiri

Viking Line Hotsal

KAUDEN 2016 - 2017 ILMOITTAUTUMINEN ALKAA 4.10.

Talvellakin voi pelata futista saliolosuhteissa. Pelit pelataan ilmoittautumisten perusteella laaditun otteluohjelman mukaan osaturnauksina joulu-maaliskuun välisenä aikana. Mukaan mahtuu 24 joukkuetta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Pelitapa tasosarjoissa:
Joukkueille järjestetään Leaf Areenalla viisi pelikertaa, joissa pelataan 4 joukkueen tasolohkoissa yksinkertainen sarja. Peliaika on 18 min. ja joukkueet pelaavat kukin siis 3 ottelua noin 2 tunnin pelikerran aikana. Sarjamuoto takaa ottelujen tasoittumisen sarjan aikana joukkueiden siirtyessä tasolohkosta toiseen ("ylös" tai "alas"), eri pelikertojen tulosten mukaan.

Osallistumismaksu:
Futsal-pallon, salivuokrat, erotuomaripalkkion yms. kulut kattava osallistumismaksu on 350 €/joukkue. Joukkueille tulee 5 pelikertaa (15 ottelua) sarjan aikana.

Mikäli joukkue peruu osallistumisensa sarjaan ennen lohkojaon tekemistä, luopumismaksu on sama kuin sarjamaksu. Lohkojaon tekemisen jälkeen luopumismaksu on kolminkertaisen sarjamaksun suuruinen

Palkinnot:
Eri tasojen voittajille mitalit ja kaikkien joukkueiden kesken arvottava Viking Line-risteily koko joukkueelle (12 pelaajaa). A-lohkon voittaja saa halutessaan maksuttoman osallistumisen seuraavan kauden Hotsal-sarjaan.

Tiedustelut:  mari.jappila(a)palloliitto.fi