Suomalaisen jalkapallon ja futsalin kehityspäivät

Kuudennen kerran järjestettävät suomalaisen jalkapallon ja futsalin kehittämiseen keskittyvä tapahtuma

• Aika10.12.2022 klo 10:00 - 10.12.2022 klo 16:00
  • PaikkaEerikkilän urheiluopisto
  • Ilmoittautuminen, valmentajathttps://moodle.palloliitto.fi/login/index.php
  • Ilmoittautuminen, muuthttps://forms.office.com/r/YGsbtzn9gb

Suomalaisen jalkapallon ja futsalin kehityspäivät

Ilmoittautuminen suomalaisen jalkapallon ja futsalin verkkoseminaarina järjestettäville kehityspäiville on nyt avoinna. Ilmoittautuminen on mahdollista perjantaihin 9.12. klo 12 asti. Linkki teams-kokoukseen lähetetään ilmoittautuneille samana päivänä kello 16 mennessä.

• Valmentajien ilmoittautuminen kehityspäiville tapahtuu kirjautumalla valmentajakoulutusten hallintojärjestelmään VKHJ:n ja käyttämällä tätä linkkiä >>. Osallistumisesta Suomalaisen jalkapallon ja futsalin koulutuspäiviin kertyy UEFA C-PRO, Futsal B sekä GK B ja A valmentajille 6 täydennyskoulutuspistettä.

• Muut kuin valmentajat voivat ilmoittautua kehityspäiville tästä linkistä >>.

Vuonna 2022 kehityspäivät toteutetaan jo kuudennen kerran. Ohjelma keskittyy vuoden läpikäymiseen huippujalkapallon ja futsalin osalta.

Esiintyjistä tuleva miesten alle 21-vuotiaiden maajoukkueen päävalmentaja Mika Lehkosuo kertoo valmennustiiminsä rakentamisesta uutta projektia varten. Futsalin miesten A-maajoukkueen päävalmentaja Sergio Gargelli kuvaa futsalin kahden pelaajan yhteistyömuotojen hyödyistä jalkapallolle. Koulutuspäällikkö Matti Lähitie kuvaa valmennuslinjan rakentamisprosessia ja fyysisen valmennuksen asiantuntija Kristoffer Weckström kertoo jalkapallon fyysisestä vaatimustasosta perustuen naisten EURO-analyysiin. Naisten U23-maajoukkueen päävalmentaja Jarmo Matikainen avaa EURO 2022 -lopputurnauksen analyysiä vielä hiukan laajemmin. Jyväskylän yliopiston Henri Louste kertoo suomalaisista jalkapallo- ja futsaltutkimuksista ja niiden laajuudesta, ja kuulemme Jani Honkavaaran ja Jonne Kunnaksen kokemuksia mentoroinnin hyödyistä. Päivän johtaa yksi Suomen kuumimmista urheilujuontajista Petri Pasanen.

Päivän ohjelma kestää arviolta klo 10–15.45.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle