Seurojen ääni -seminaari Eteläisellä alueella 10.-11.2.2023

• Aika10.2.2023 klo 16:30 - 11.2.2023 klo 14:00
  • PaikkaHanasaari - Espoo

Eteläisen alueen Seurojen Ääni -seminaari 2023 – Hanasaari, Espoo 10.-11.2.2023

Miltä näyttää tulevaisuus? Seuratoiminta tulevaisuudessa, pitovoima ja resurssit, osaaminen – kohtaamisia, uusia ajatuksia, osaamisen jakamista.

Perinteinen Seurojen Ääni -seminaari kokoaa seurat ja seuratoimijat yhteen. Tervetuloa mukaan kurkistamaan tulevaisuuteen ja verkostoitumaan. Paikkoja on rajoitetusti. Varaa paikkasi heti.

Pyöriikö pallo, sykkiikö seura, toimiiko tulevaisuus? Näihin asioihin tulevaisuustutkija Ilkka Halava paneutuu. Tutkija ja yliopistolehtori Outi Aarresolan johdolla sukelletaan seuratoiminnan murrokseen ja houkuttelevuuteen tekijöille tulevaisuudessa. Näihin teemoihin pureudutaan tämän jälkeen syvemmin seurapuheenvuorojen ja eri kohderyhmien näkökulmista. Yhtenä kulmana mm. Heidi Pihlajan pohjustuksella naisten ja tyttöjen osallistuminen. Loppuhuipennuksena Matti Lähitie avaa Palloliiton valmennuslinjaa seurojen työkaluna. Seminaarin avaa Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti.

Ohjelma (pienet muutokset mahdollisia)

Hinnat ja ilmoittautuminen

Varsinainen seminaari ja ohjelmaan merkityt tarjoilut ovat seuralle maksuttomia (2 hlö/seura). Seurasta voi tulla useampikin osallistuja, jolloin laskutamme näiltä osallistujilta 125 €/hlö.

Paikkoja on rajallinen määrä. Pyrimme takaamaan paikan kaikille 10.1.2023 mennessä tämän linkin kautta ilmoittautuneille - ilmoittaudu mukaan

Majoitus

Osallistujat varaavat ja maksavat majoituksen itse (144 € yhden hengen huone / vuorokausi, 164 € kahden hengen huone / vuorokausi). Huonevaraukset - Hotellin vastaanotto, +358 (0)9 435 020, reception@hanaholmen.fi koodilla PALLOLIITTO

Taneli Haara, aluepäällikkö