Uudenmaan piiri

KyIF 04-05 Futisturnaus

TERVETULOA FUTISTURNAUKSEEN!

KyIF 04-05 -joukkue järjestää elokuisen turnauksen Kirkkonummella sunnuntaina 13.8.2017.

Turnaus järjestetään Kirkkonummen Urheilupuiston Tekonurmella (Vanha Rantatie 8, 02400 Kirkkonummi) ja turnaus on tarkoitettu vuonna 2005 ja 2004 syntyneille pojille.

05-turnaus järjestetään aamupäivällä ja 04-iltapäivällä. Turnauksessa jokaiselle joukkueelle tulee vähintään neljä peliä.

Sarjat Kummassakin ikäluokassa on kaksi sarjaa: haaste ja harraste.

Peliaika (8 vs. 8): 25 min.

Kolme parasta joukkuetta kussakin sarjassa saavat mitalin. Lisäksi jaetaan yksi tsempparipalkinto per joukkue. Tarkemmat säännöt, otteluohjelma sekä muuta lisätietoa julkaistaan virallisesti turnauksen nettisivuilla noin kaksi viikkoa ennen turnausta. Noudatamme Suomen Palloliiton Kaikki Pelaa –sääntöjä 2017.  Turnausalueella on mm. buffet, arvonta ja muuta oheistoimintaa.

Osallistumismaksu: Turnauksen osallistumishinta: 170 e/1 joukkue. Mikäli samasta joukkueesta osallistuu useampi joukkue, huomioimme sen hinnassa seuraavasti:  320€/2 joukkuetta, 450€/3 joukkuetta, 560€/4 joukkuetta.

Ilmoittautumislomakkeen löydät turnauksen nettisivuilta. Ilmoittautumiset 31.5. mennessä. Turnaus täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja:

Turnausvastaava Marjukka Suila