SPL Tampere

HJS Syysturnaus 2017

Aiemmin Aulanko-nimeä kantanut,perinteinen futiskesän päättävä turnaus järjestetään Hämeenlinnan Pullerilla 19.-20.8.2017!

Ilmoittautuneet joukkueet näet TÄÄLTÄ.

Ilmoittautuminen turnaukseen: http://syysturnaus.hjs.fi

Ikäluokat

HJS Syysturnaus 2017 on poikaturnaus, jossa pelaavat ikäluokat F8-D13. Ikäluokasta riippumatta järjestämme pelejä jokaiselle osallistuvalle joukkueelle 5 kpl. F-ikäluokissa ei pelata sijoituksesta, kun taas E- ja vanhemmissa ikäluokissa lauantain 3 peliä ovat alkusarjapelejä, sunnuntain 2 ottelua määräävät lopullisen sijoituksen turnauksessa. Kaikista ikäluokista löytyy sekä harraste- että kilpatason sarjat.

Kentät

Kaikki pelit pelataan Pullerin kentillä. Käytössä on sekä luonnonnurmi- että keinonurmialustoja.

Ruokailu

HJS Tarjoaa joukkueille mahdollisuuden ostaa lounaspaketteja ilmoittautumisen yhteydessä. Lounaspakettien sisältö ja hinnoittelu tarkentuu alkuvuodesta 2017.

Turnauksessa toimii myös HJS kahvio sekä makkaramyynti.

Koulumajoitus

Koulumajoitus on uusi tulokas HJS:n kesäturnauksissa. Koulumajoitus järjestetään Seminaarin koulun liikunta- ja aulatiloissa. Koulumajoituspakettiin sisältyy ilta- ja aamupalat sekä suihku- ja saunamahdollisuus. Majoituspakettien sisältö ja hinnoittelu tarkentuu alkuvuodesta 2017.

Muutokset

Hämeenlinnan Jalkapalloseura Ry pidättää oikeudet muutoksiin.

Lisätietoja turnauksesta antaa:

HJS Turnauspäällikkö
Janne Heinonen
GSM: 045 633 3251 (klo 16 jälkeen)
email: turnauspaallikko@hjs.fi