Uudenmaan piiri

Hangon Nurmikenttäturnaus

Tervetuloa FC HIK P yksipäiväiseen Nurmikenttäturnaukseen Hankoon lauantaina 20.5.2017!

Turnauksessa on sarjat E10 (2007) ja E11 (2006). Turnaus on tarkoitettu haastetason joukkueille.

Pelit (8v8) pelataan Rukki Arenan alueella loistavilla nurmikentillä. Turnaussäännöt Suomen Palloliiton Kaikki Pelaa -sääntöjen mukaan.

Turnaukseen otetaan max. 12 joukkuetta kumpaankin sarjaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kaikille joukkueille tulee viisi peliä. Peliaika on 1x24 minuuttia. Pelimäärään saattaa tulla muutoksia, jos osallistuvia joukkueita tulee vähemmän. Tällöin peliaikaa lisätään. Ottelut pyritään pelaamaan klo 8.45-19.30. Toinen sarja pelataan aamupäivällä 07 (n. 8.45-14.00) ja toinen iltapäivällä 06 (n. 14.00-19.30).

Kaikille pelaajille jaetaan diplomit ja ja kolme parasta joukkuetta palkitaan pokaalein sekä mitalein. Jokaisesta joukkueesta palkitaan tsempparipelaaja.

Turnauspaikalla edullinen ja kattava turnauskahvila!

Turnauspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten pitäkää kiirettä.Ilmoittautumiset sähköpostitse jarmo.piiri@forcit.fi tai 0505390200 (Jarmo Piiri)

Turnausmaksu 130 € tilille Aktia FI60 4055 0011 0718 30, saaja FC HIK 05-06. Merkitkää viestikenttään ilmoittautuneen joukkueen nimi. Viimeinen maksupäivä on 30.4.2017

Lisätietoja: Kaikki pelaa -vastaava Fredda Berglund puh.0405231971 email, fredda.berglund@gmail.com

Tervetuloa!