SPL Tampere

24. Kylpyläfutsalturnaus Ikaalisten kylpylässä

24. Kylpyläfutsalturnaus Ikaalisten Kylpylässä

28.-29.10.2017

Perinteisen vauhdikas ja ”hikinen” Kylpyläfutsal kutsuu jälleen höntsyporukoita.

Sarjoja on tarjolla kaksi: sekasarja ja miestensarja; molempiin otetaan kahdeksan nopeimmin ilmoittautunutta joukkuetta. Sekasarjan otteluissa kentällä on oltava koko ajan vähintään kaksi naista.

Palkintoina kolme parasta joukkuetta saa mitalit ja pääpalkintona kaikkien osallistuvien joukkueiden kesken ARVOTAAN LAHJAKORTTI (sis.max 10 hlöä), jolla pääsee ilmaiseksi mukaan syksyn 2018 kylpyläturnaukseen!!!

Majoitusvaihtoehtoja on kaksi;

2x5hh, jolloin viikonlopun hinta on 749,- /joukkue (max 10 hlöä) TÄMÄ MAJOITUSMUOTO ON JO TÄYNNÄ (päiv.1.8.2017)
2x2hh + 2x3hh, jolloin viikonlopun hinta on 799,-/joukkue (max 10 hlöä)

Mikäli teitä tulee enemmän kuin 10 henkilöä, lisähenkilöt pääsevät mukaan sopimushinnalla

94 €/hlö/2hh tai 123 €/1 hh.

Hintaan sisältyy: osallistuminen turnaukseen, majoittuminen valitussa huonetyypissä, aamiaiset, Vesitropiikki ja saunat, kuntosalin vapaa käyttö sekä iltatanssit ravintolassa.

Otteluita on väh. viisi / joukkue (peliaika 1x17 min) ja kentällä saa olla neljä pelaajaa ja maalivahti. Turnauksen järjestäjällä on mahdollisuus muuttaa peliaikaa ja ottelumäärää osallistuvasta joukkuemäärästä riippuen. Koska turnaus on tarkoitettu harrastejoukkueille (höntsyporukoille) niin joukkueessa saa olla max. kaksi liiton futsalsarjoissa pelaavaa henkilöä, joista yksi kerrallaan kentällä.

Ilmoittautuminen päättyy 13.9.2017!

Ilmoittaudu tästä