SPL Tampere

Ohje ilmoittautumiseen Tasossa

SPL Tampereen futsalin sarjapaikan vahvistaminen ja ilmoittautuminen sarjoihin tulee tehdä TASOn kautta.

Vain seurakäyttäjä voi ilmoittaa joukkueita sarjoihin.
Huomioikaa, että ikärajat menevät vuoden 2018 mukaan kaikissa sarjoissa.

ÄLKÄÄ VAIHTAKO JOUKKUEEN LAJIA (Jalkapallo/Futsal). Luokaa tarvittaessa uusi joukkue.
Olkaa tarkkoina, että ilmoittaudutte Tampereen piirin alla olevaan sarjaan.

1) Jos ilmoitettava joukkue on pelannut TASOssa jo aiemmin ollutta sarjaa (=liiton / piirin sarjat).

SEURATUNNUKSELLA kirjautumisen jälkeen valitkaa ”Joukkueet” -välilehti. Valitkaa aukeavasta listasta oikea joukkue, jonka haluatte ilmoittaa (kilpailu: Tampere Futsal 2017-2018) ja tarkistakaa joukkueen yhteystiedot ”Joukkuetiedot” -välilehdeltä. Ilmoittautuminen tapahtuu ”Kilpailut” -välilehdellä. Valitkaa siellä vaihtoehdon ”Tampere Futsal  2017-2018” viereisestä alasvetovalikosta oikea kilpailu kaudelle 2017-2018. Valitkaa myös joukkueen oikea sarjataso.

2) Jos ilmoitettavaa joukkuetta ei ole vielä TASOssa

SEURATUNNUKSELLA kirjautumisen jälkeen valitkaa ”Lisää joukkue Tampere Futsal 2017-2018”. Valitkaa sitten alasvetovalikosta kilpailu, johon joukkue ilmoittautuu ja tarkistakaa vielä joukkueen nimi. Valitkaa myös joukkueen oikea sarjataso. Lisätkää joukkueelle yhteyshenkilö yhteystietoineen. Kun lähetätte ilmoittautumisen, lähtee lisätyn yhteyshenkilön sähköpostiin vahvistusviesti, jossa hänelle ilmoitetaan myös joukkuetunnus.