SPL Tampere

Taitotapahtumat

Taitotapahtumat 2017

SPL Tampereen kevättaitotapahtuma Tampereella Pyynikin kentällä torstaina 25.5.

Kutsu ja ohjelma

Taitokilpailusäännöt 2017
ei muutoksia edellisvuoteen

PM-taitokisat

11.11. Hämeenlinnassa Säästöpankki Areenalla

Taitotapahtumat 2016

Palloliiton Taitokilpailusäännöt 2016

PM-taitokilpailut 5.11.

Säästöpankki-Areena, Härkätie 17, Hämeenlinna
Osallistumisoikeus on piirin kevättaitotapahtumassa tai piirin hyväksymässä seuran tapahtumassa vähintään hopeisen taitomerkin suorittaneilla.

Tapahtumassa tavoiteltiin tuttuun tapaan parasta omaa suoritustaan, kilpailtiin ja koettiin jälleen kerran iloa, onnistumisia ja pettymyksiä. Kaikkia tärkeitä tunteita joita urheilu tarjoaa.

Tulokset näet tästä. Tulokset ovat nyt viralliset. Muutoksia tehtiin maanantaina 7.11. poikien ikäluokkiin E10 ja E11.

Tapahtumaan osallistui 231 pelaajaa. Pelaajia osallistui seuraavista seuroista (16) FC Nokia, TPV, Härmä, Ilves, FC Kangasala, FC Haka-j., HJS, NoPS, PJK, VaNL, LeKi-futis, FJK, FC Vapsi, YIlves, Pato, Apassit.

Kultaisia taitomerkkejä suoritettiin 75 (32%), hopeisia 113 (49%) ja pronssisia 39 (17%).
Piirinmestareista kuusi Ilveksestä, neljä HJS:sta, kaksi TPV:sta sekä YIlveksestä. Mitalistit: Ilves kolmetoista, HJS kaksitoista, TPV yhdeksän, YIlves neljä, yksi mitalisija Härmä, FC Nokia, FC Kangasala, FJK.

Iso kiitos HJS:lle järjestelyistä ja erityisesti positiivisille ja aktiivisille toimitsijoille!

SM-taitokilpailuihin piirinmestarit ja kultamerkkiläiset. Katso lisää alta.

Aikataulu

SM-taitokilpailut 19.-20.11. Kuopio

Osallistumisoikeus on PM-taitokisojen mestareilla ja kultamerkin suorittaneilla. Ilmoittautuminen 9.11. kello 12.00 mennessä. Huomaa nopea aikataulu!

Kutsu ja lisätiedot

Ilmoittautumislomake

Kevättaitotapahtuma 5.5.

Tulokset
Ilmoitathan mahdollisista virheistä niina.kuhlman(at)palloliitto.fi.

Ilmoittautuneita oli melkein 460 ja osallistujia 399 kuudestatoista seurasta. Ilma oli mitä parhain, mikä auttoi pitämään mielen virkeänä ruuhkaisessa aamupäivän osiossa. Kiitokset osallistujille ja toimitsijoille!
Merkkisuorituksia tehtiin 257 (64%) joista kultaisia 27 (7 %), hopeisia 90 (22%) ja pronssisia 140 (35%).

Pyynikin kenttä Tampere
Kutsu ja ohjelma

10-11-leirit 2016

Leiritoiminta piireissä on lakkautettu.

Kausi 2015

PM-taitoksat 17.10, Pyynikin urheilukenttä, Tampere

Osallistujat ja tulokset

Piirinmestaruuskilpailuihin ilmoittautui 287 kisailijaa ja osallistui 223 13 eri seurasta. Merkkisuorituksia tehtiin 214 kpl (kulta 74, hopea 98, pronssi 42).

Kevättaitotapahtuma 14.5, Pyynikin urheilukenttä, Tampere

Ilmoittautuneet ja tulokset. Jos tulos on virheellinen, niin ilmoita niina.kuhlman@palloliitto.fi.

Tapahtumaan osallistui 352 pelaajaa 22 seurasta. Hienoja lukemia! Merkkisuorituksia tehtiin 253 kpl (kulta 45, hopea 93, pronssi 115).
Ilmoittautumiset tehtiin ensimmäistä kertaa internetissä ja tulokset tulivat sinne näkyviin sitä mukaan kuin ne saatiin syötettyä. Mitä paremmin ilmoittautumiset täsmäämät osallistujiin ja etukäteen tehtyihin rastikortteihin, sitä jouheammin tulokset valmistuvat.

SM-kisat

Palloliiton sivuilta löydät kisatilastot aina vuodesta 1954.

Tampereen piirin taitokisamitalistit tapahtuman alusta asti:

Tytöt
1990 Sirkku Virtanen, Julia Uusmalmi, 1991 Sirkku Virtanen, Outi Härmä, Pia Lehtimäki, 1992 Outi Härmä, Pia Lehtimäki, Julia Uusmalmi, Emilia Sillanaukee, 1994 Julia Uusmalmi, 1995 Heidi Pelttari, 1996 Pia Lehtimäki, Mariani Syrjäläinen, Leena Puranen, 1997 Tanja Petäjä, Titta Raunio, Leena Puranen, 1998 Tanja Petäjä, Titta Raunio, Leena Puranen, 1999 Titta Raunio, Leena Puranen, 2000 Tanja Petäjä, Anni Patjas, Leena Puranen, Mari Heinäjoki, Jenna Tarvainen, Katariina Henriksson, 2001 Anni Patjas, Leena Puranen, Miia Heinämäki, Jemina Hietanen, 2002 Leena Puranen, Jatta Aalto, Mari Heinäjoki, Heidi Kivelä, Jemina Hietanen, Jessi Hietanen, 2003 Jatta Aalto, Jemina Hietanen, Jessi Hietanen, 2004 Jemina Hietanen, Elina-Kristiina Myllymäki Maiju Hirvonen, Jessi Hietanen, 2005 Jemina Hietanen, Elina-Kristiina Myllymäki, Maiju Hirvonen, Jessi Hietanen, 2006 Jemina Hietanen, Jessi Hietanen, Meiju Pelvola, 2007 Jessi Hietanen, Meiju Pelvola, Tanja Lahtinen, 2008 Veera Kauppi, 2009 Johanna Salmijärvi, Birgitta Paranko, 2010 Julianna Boström, Emmaliina Tulkki, 2011 Julianna Boström, Emmaliina Tulkki, 2012 Emmaliina Tulkki, 2013 Aino Rasinen, Emmaliina Tulkki, Roosa Viitanen, Iida Mykkänen, Armi Heikkilä, Lotta Lähteenmäki, 2014 Armi Heikkilä, Lotta Lähteenmäki, Iida Mykkänen, Petra Tuominen, 2015 Armi Heikkilä, 2016 Jenni Järventaus
Tampereen piirin on voittanut tyttöjen piirikilpailun 1990, 1991, 1997, 1998 ja 2000-2004.

Pojat
1970 Matti Mäkinen, 1971 Petri Uimonen, 1981 Petter Setälä, 1983 Mika-Matti Paatelainen, 1985 Valtteri Pukander, 1987 Janne Leistola, 1988 ja1990 Jarno Aaltonen, 1990 Petteri Pehkonen, 1993 Petri Heinänen, 1996 Jani Nyblom, 1998 Lauri Helin, 1999 ja 2000 Jarkko Mäkipää, 2001 Tomi Lahtinen, Jani Nyblom, Jarkko Mäkipää, Jaakko Ruuskanen, 2003 Teemu Sonne, 2004 Lauri Helin, Jaakko Ruuskanen, 2005 Jesse Kupiainen, Toni Toijala, 2006 Jesse Kupiainen, Miikka Aalto, Teemu Sonne, 2007 Jesse Kupiainen, Toni Toijala, 2008 Simo Martiskainen, Toni Toijala, 2009 Aapo Soukkio, 2010 Toni Toijala, Aapo Soukkio, 2012 Akseli Tiensuu, 2013 Eelis Tallberg, 2014 Lauri Kesti, Markus Arsalo, Waltteri Valkama, 2016 Maxim Stjopin

Tampereen piirin on voittanut poikien piirikilpailun 1956, 1993, 2001 ja 2004