9.1.2019, 18:00

Seurojen Palloliitto - seuratapaaminen Kuopiossa

Hei seuraveturi!

Olen aloittanut syyskuussa Palloliitossa kehityspäällikkönä Seurojen Palloliitto -kehitysohjelman parissa.

Palloliiton historian suurimmassa organisaatiomuutoksessa piirit ja Palloliitto muodostavat yhden organisaation ja brändin. Seurojen Palloliitto -kehitysohjelman tavoitteena on kehittyä yhä tehokkaammaksi organisaatioksi, jossa ydintoimintana on seurojen menestymisen edellytysten parantaminen.  Yksi konkreettisista hyödyistä uudelleenorganisoitumisessa on se, että hallinnosta vapautuu merkittävä määrä resursseja kentälle.

Mutta onnistuaksemme seurojen menestymisen edellytysten tukemisessa laajasti ja laadukkaasti keräämme tietoa seuroilta. Erityisesti olen halukas kuulemaan teidän käsityksiänne oman seuranne menestymisestä ja siitä, kuinka Palloliitto voi auttaa tavoitteidenne saavuttamisessa. Ja tietysti toivon kuulevani yleisesti toiveitanne, tarpeitanne ja huolianne liittyen Seurojen Palloliitto -kehitysohjelmaan.

Minulla on ilo kutsua teidät (tai muun seuraedustajanne) tapaamiseen 9.1.2019 Kuopiossa kello 18.00-19.30

Pyydän teiltä etukäteisilmoitusta pääsettekö vai ettekö. Tarvitsen ilmoituksen 3.1.2019 mennessä.

Paikkana Kuopio-hallin kokoushuone

Ilmoittautumislinkki: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=QoyTRgiWjUWyXocTNiqZkfvbvFpwJFBEtcUcZo2rZKJUQVU2VDVIRTdVVVhXOU5MNzhJUkVIQ1lDNS4u

Kutsu on lähetetty vain yhdelle / seura. Voitte hyvin myös välittää viestin jollekin toiselle seurassanne tai tulla yhdessä.

SUOMEN PALLOLIITTO
Veli-Matti Yli-Rinne
Kehityspäällikkö, Seurojen Palloliitto
+358 40 844 8077