HintaHintaHintaHintaAjankohtaAjankohtaAjankohtaValmentajakoulutus uudistuu

Valmennusosaaminen ja sen vaikuttavuuden vahvistaminen on keskeinen keino pelaajan laadukkaan arjen luomisessa. Tavoitteena on, että jokaisella lapsella ja nuorella on osaava ja koulutettu valmentaja. Tämän tavoitteen myötä Suomen Palloliitto uudistaa valmentajakoulutuksensa rakennetta, sisältöjä, koulutustapoja ja menetelmiä. Uudistus on Palloliiton historian suurin ja tulee entisestään vahvistamaan valmentajien osaamista käytännön kenttätyössä.

Teemakoulutukset ovat osa uudistuvaa valmentajakoulutuksen rakennetta. Teemakoulutuksien kautta valmentaja voivat hakea kohdennettua oppia erilaisiin aihealueisiin. Koulutusrakenteessa valmentajien on käytävä ennen UEFA C –koulutusta jokin olemassa olevista teemakoulutuksista. Jokainen valmentaja voi hakeutua myös oman aikataulun ja kiinnostuksen mukaan teemakoulutuksiin oman osaamisen kerryttämiseksi.

Teemakoulutuksien teemoja ovat:

• Jalkapallon tekniikat

• Fyysinen valmennus

• Henkis-sosiaalinen teema (valmistuu keväällä 2020)

• Pelin analysointi (valmistuu keväällä 2020)

• Ensiapu ja hätäensiapu

Teemakoulutuksia järjestetään alueorganisaatioiden sekä alueiden seurojen toimesta. Teemakoulutuksiin liittyvissä asioissa ole ensisijaisesti yhteydessä alueesi koulutushenkilökuntaan.

Etelä Ajankohta Hinta Ohjelma Kouluttaja Ilmoittaudu
FC KontU 29.2. / 7.3.   Tässä Topi Leinonen (044 - 984 0544) ILMOITTAUDU