Osana valmentajakoulutusten uudistusprosessia myös maalivahtivalmentajien valmentajakoulutukset ovat uudistuneet. Maalivahtivalmentajien polku käynnistyy Maalivahti D koulutuksella, johon on integroitu Futisvalmentajan startin sekä ikävaihekoulutusten keskeisiä sisältöjä. Maalivahtivalmentajilla on mahdollisuus erikoistua aina UEFA GK A -koulutukseen asti. Alla olevassa kuvassa on kuvattuna maalivahtivalmentajien koko koulutusputki.

Maalivahtivalmentajien D-koulutus (MV D) on suunnattu lasten ja nuorten maalivahtivalmentajille, jotka valmentavat pienen kentän joukkueita. Koulutukseen voivat hakea kaikki maalivahtivalmennuksesta kiinnostuneet valmentajat.

ALUE AIKATAULU HINTA OHJELMA KOULUTTAJA ILMOITTAUDU
Etelä 29.2. / 7.3. 200€ Tässä Ville Anttonen (040 - 745 2072) ILMOITTAUDU
Viimeinen ilmoittautuminen 20.2. klo 12:00.
Etelä / FC Lahti 14.11. / 28.11. 200€ Tässä Marko Frantsi ILMOITTAUDU
Koulutuksen nimi: Etelä, FC Lahti koulutusyhteisö, MVD- teemakoulutus
Ilmoittaudu koulutuksen molempiin jaksoihin.
Etelä  7.11. / 21.11. 200€ Tässä Eemeli Reponen (050-328 0902) ILMOITTAUDU Viimeinen ilmoittautuminen 26.10. klo 12:00.
Mukaan mahtuu maksimissaan 16 valmentajaa.
Ilmoittaudu koulutuksen molempiin jaksoihin.
Koulutuksen nimi: Maalivahtivalmennuksen D-taso Eteläinen alue syksy 2020
Läntinen / Tampere 7.2. / 7.3.2021
Huom! Siirretty!
150 € Ohjelma Mauri Heinonen (050 383 8702) ILMOITTAUDU Viimeinen ilmoittautuminen 31.1.2021