Osana valmentajakoulutusten uudistusprosessia myös maalivahtivalmentajien valmentajakoulutukset ovat uudistuneet. Maalivahtivalmentajien polku käynnistyy Maalivahti D koulutuksella, johon on integroitu Futisvalmentajan startin sekä ikävaihekoulutusten keskeisiä sisältöjä. Maalivahtivalmentajilla on mahdollisuus erikoistua aina UEFA GK A -koulutukseen asti. Alla olevassa kuvassa on kuvattuna maalivahtivalmentajien koko koulutusputki.

Maalivahtivalmentajien C-koulutus (MV C) on suunnattu lasten ja nuorten maalivahtivalmentajille, jotka valmentavat pienen kentän joukkueita. Koulutukseen voivat hakea kaikki maalivahtivalmennuksesta kiinnostuneet valmentajat.

ALUE AIKATAULU HINTA OHJELMA KOULUTTAJA ILMOITTAUDU
Läntinen / Vaasa 18.-19.4.2020 300 € Tässä Henri Sillanpää ILMOITTAUDU
Viimeinen ilmoittautuminen 5.4. mennessä!
Läntinen /Turku 17.4. / 18.4.2021 Huom! Päivät siirtyneet! 300 € Tässä Jani Meriläinen (045 677 6004) ILMOITTAUDU Viiminen ilmoittautuminen 10.4.21 mennessä
Läntinen / Tampere 20.-21.3.2021 300 € Ohjelma Mauri Heinonen (050 383 8702) ILMOITTAUDU avataan alkuvuodesta 2021

Muita koulutusmahdollisuuksia maalivahtivalmentajille:
Avoin haku vuoden 2020 Huuhkaja- & Helmariturnaukseen maalivahtivalmentajien koulutukseen

Lisätietoa
Maalivahtivalmentajien valmentajakoulutuksiin liittyvissä asioissa ole yhteydessä maalivahtivalmentajien koulutusvastaavaan Eemeli Reposeen, [email protected]