Tässä kootusti seurojen etuja

Tuplaturva – vakuutusturvaa seuroille

Tuplaturva sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen. Vakuutettuina ovat myös Palloliiton jäsenseurat. Vakuutuksen piirissä ovat myös liikunnan ja urheilun aluejärjestöt sekä Olympiakomitea.

-------------------

MUSIIKIN JULKISEN ESITTÄMISEN -SOPIMUKSET

Jos kilpailuissa, harjoituksissa tai muissa tilaisuuksissa esitetään musiikkia, on tapahtuman järjestäjä velvollinen maksamaan korvausta musiikin tekijöille, esittäjille, kustantajille ja tuottajille. Olympiakomitea, Teosto ja Gramex ovat sopineet keskitetysti musiikin esittämiseen liittyvistä tekijänoikeuskorvauksista.

Sopimukset antavat seuroille oikeuden käyttää musiikkia järjestämässään:

• liikunta-ja urheilutoiminnassa, esimerkiksi kilpailuissa, harjoituksissa, kilpailu-ja harjoitusalueella sekä liikunta-ja urheilutapahtumissa
  • pienimuotoisissa oheistapahtumissa, esimerkiksi myyjäisissä, juhlissa ja illanvietoissa, näytöksissä sekä leiritilaisuuksissa

-------------------------

Innoduel -parivertailutyökalu

Palloliitto tarjoaa laatujärjestelmässä mukana oleville seuroille maksutta käyttöön Innoduel-työkalun. Kerää ideoita, innosta, osallista ja hyödynnä hiljainen tieto.

Lisätietoja erilaisista käyttötavoista: https://www.innoduel.com/fi/nain-innoduel-toimii

Tilaa seurallesi Innoduel lomakkeella >>

-------------------------

Recright-REKRYTOINTITYÖKALU

Palloliiton jäsenseurat voivat halutessaan hyödyntää RecRight-nimistä rekrytointityökalua päätoimisten työntekijöiden rekrytointiprosessin hallintaan. Seura voi työkalun avulla ammattimaistaa rekrytointiprosessiaan ja helpottaa rekrytointiin liittyvää työtä hyödyntämällä järjestelmän ominaisuuksia.

Voit ottaa rekrytointityökalun seuran käyttöön koska tahansa lokakuun alusta alkaen! Mikäli haluat avata seuran rekrytoinnin, toimi seuraavasti:

1. Ota yhteyttä Palloliiton henkilöstöpäällikkö Heidi Holopaiseen, ja kerro tarpeestasi avata rekrytointi. Rekrytoinnin avaamista varten tarvitaan kaikkien niiden henkilöiden sähköpostiosoitteet, joiden tulee päästä valmistelemaan hakukuulutusta tai myöhemmin katsomaan hakijoiden tietoja.
    Yhteystiedot: [email protected] ja +358 40 540 71 84
  2. Saat kutsun rekrytointiin sähköpostiisi. Toimi sähköpostissa olevien ohjeistusten mukaisesti, jotta pääset kirjautumaan portaaliin.
  3. Valmistele hakukuulutus portaalissa. Portaalin käyttäminen on helppoa, ja käytössäsi on käyttöohjeistus.
  4. Julkaise hakukuulutus. Kun hakukuulutus on valmis, julkaisu tapahtuu automaattisesti sillä hetkellä, joka on asetettu haun käynnistymisen aloitusajankohdaksi.
  5. Markkinoi rekrytointiasi seuran valitsemissa kanavissa. Myös Palloliitto markkinoi rekrytointiportaalia, kun portaalissa on rekrytointeja avoinna.

Lisätietoja:
Henkilöstöpäällikkö Heidi Holopainen