webinaarit

Palloliitto järjestää seuroille vuosittain webinaareja eri teemoihin liittyen. Alta löydät päivittyvän webinaarikalenterin vuodelle 2022. Löydät taulukosta suorat ilmoittautumislinkit niihin koulutuksiin, joihin ilmoittautuminen on käynnissä. Koulutukset ovat maksuttomia jäsenseuroillemme. Webinaarikalenteri täydentyy pitkin vuotta tarpeen mukaan.

Vuoden 2021 webinaarikalenterin ja tallenteet ja löydät täältä >>

Kilpailutoiminnon koulutuksista löydät tarkempaa tietoa alla olevien linkkien kautta.

Jalkapallo: https://www.palloliitto.fi/palvelut/seuran-ja-seuratoimijoiden-osaamisen-kehittaminen/kilpailutoiminnan-koulutukset

Futsal: https://www.palloliitto.fi/palvelut/seuran-ja-seuratoimijoiden-osaamisen-kehittaminen/kilpailutoiminnan-koulutukset-futsal

kilpailutoiminta

KILPAILUTOIMINTA