Tervetuloa viestinnän tai markkinoinnin parissa työskentelevä seuratoimija! Tältä sivulta löydät käytännön vinkkejä, työkaluja, webinaareja ja sisältöjä seuraviestinnän ja -markkinoinnin tueksi. Sivu päivittyy vuoden 2021 aikan

Webinaarit

Käytännön vinkit jakoon: Miten houkutella uusia pelaajia mukaan seuraan?

Onko teidän seurassanne mietitty, miten saada ryhmät täyteen? Tai oletteko aloittamassa uutta toimintaa, johon haluisitte tavoittaa uusia kohderyhmiä?

Olisiko ihanaa saada selvät stepit, mistä ja miten lähteä liikkeelle?

TERVETULOA WEBINAARIIN 5.5. klo 16.00-16.45

Webinaarissa ensimmäisessä osiossa urheilualan myynnin ammattilainen Raakel Koittola (Myyntipäällikkö, HIFK Hockey) kertoo millä toimenpiteillä kannattaa tavoitella uusia pelaajia. Koittola on mm. perustanut aivan uuden naisten harrastetoiminnon, johon saatiin ensimmäisellä viikolla 110 osallistujaa! Toisessa osiossa Petri Selkee (Seurakehittäjä, Palloliitto) tarjoilee vinkit, mitä kotisivuilta on hyvä löytyä, jotta ilmoittautuminen seuran toimintaan on mahdollisimman helppoa.

Webinaari tarjoaa käytännönläheisiä vinkkejä, jotka soveltuvat kaiken kokoisille seuroille!

Tehdään kahden koronakevään jälkeen kaikkemme, jotta erityisesti lapset ja nuoret löytäisivät harrastuksen pariin.

Esiintyjät:
Raakel Koittola on myynnin ammattilainen, inspiroiva ja käytännönläheinen tyyppi. Hän tuntee urheilun, uudet kohderyhmät ja seuratoiminnan.
Petri Selkee on juuri aloittanut, innokas seurakehittäjä Palloliitossa. Petri tuo suomifutikseen osaamista liikuntapalveluiden tuotteistamisesta, myynnistä ja markkinoinnista.

Ilmoittautumiset
Ilmoittautua voit 3.5. asti tästä >> Lähetämme linkin tilaisuuteen ilmoittautuneille 4.5.
Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille. Tilaisuudesta tehdään myös tallenne.

Lisätietoja tilaisuudesta:
Silja Ranta, [email protected]
Outi Barysheva, [email protected]

Webinaaritarjonta
Järjestämme seuroille vuosittain webinaareja eri teemoihin liittyen. Alla olevasta linkistä näet webinaarikalenterin vuodelle 2021. Kalenteri täydentyy pitkin vuotta tarpeen mukaan. Kaikki koulutukset ovat maksuttomia.
Seurawebinaarit (Nostona etenkin tulevat viestinnän webinaarit strategisesta viestinnästä sekä viestintäsuunnitelmasta)