Seuratoimijoille on luotu verkostoja osaamisen kehittämiseen, verkostoitumiseen ja kokemusten jakamiseen eri kohderyhmille. Samalla vahvistetaan dialogia seurojen välillä sekä seurojen ja Palloliiton välillä. Tarjolla ovat alueittain foorumit puheenjohtajille, valmennus- ja junioripäälliköille, toiminnanjohtajille tai hallintohenkilöille. Joillakin alueilla tarjolla on myös viestintävastaavien ja joukkueenjohtajakouluttajien verkostot. Lisäksi Seurojen Ääni -seuraseminaari on vuosittainen kohtaaminen alueen kaikkien seurojen kesken.

Valmennus- ja junioripäälliköt sekä urheilutoimenjohtajat

Seuran urheilutoiminnasta vastaaville henkilöille kohdennetuissa tapaamisissa valmennus- ja junioripäälliköt sekä urheilutoimenjohtajat kokoontuvat yhteen paitsi verkostoitumaan, niin myös jakamaan hyviä malleja ja esimerkkejä. Asialistalla ovat mm. valmentajien osaamisen kehittäminen, pelaajan laadukas arki seurassa sekä harrastajamäärän kasvattaminen. Sanalla seuroilla on mahdollisuus vaikuttaa tulevaisuuden toimenpiteisiin. Foorumeita on myös mahdollista jakaa toimenkuvan sekä teemojen mukaisesti tarkempiin osa-alueisiin.

Tiistaina 4.2. klo 12-15 Pasilassa Helsingin toimistolla kaikille yhdessä. Teemana on vuoden 2020 peli- ja kilpailutoiminta
Keskiviikkona 18.3. klo 12-14 - grassroots (erityisesti EURO2020 hyödyntäminen). Ilmoittautuminen avataan myöhemmin
Tiistaina 31.3. klo 12-14 pelaaja - pelaajan laadukas arki ja valmentajien osaaminen. Ilmoittautuminen avataan myöhemmin

Sisältö täydentyy myöhemmin vuosikellolla