Seuratoimijoille on luotu verkostoja osaamisen kehittämiseen, verkostoitumiseen ja kokemusten jakamiseen eri kohderyhmille. Samalla vahvistetaan dialogia seurojen välillä sekä seurojen ja Palloliiton välillä. Tarjolla ovat alueittain foorumit puheenjohtajille, valmennus- ja junioripäälliköille, toiminnanjohtajille tai hallintohenkilöille. Joillakin alueilla tarjolla on myös viestintävastaavien ja joukkueenjohtajakouluttajien verkostot. Lisäksi Seurojen Ääni -seuraseminaari on vuosittainen kohtaaminen alueen kaikkien seurojen kesken.

Valmennus- ja junioripäälliköt sekä urheilutoimenjohtajat

Seuran urheilutoiminnasta vastaaville henkilöille kohdennetuissa tapaamisissa valmennus- ja junioripäälliköt sekä urheilutoimenjohtajat kokoontuvat yhteen paitsi verkostoitumaan, niin myös jakamaan hyviä malleja ja esimerkkejä. Asialistalla ovat mm. valmentajien osaamisen kehittäminen, pelaajan laadukas arki seurassa sekä harrastajamäärän kasvattaminen. Sanalla seuroilla on mahdollisuus vaikuttaa tulevaisuuden toimenpiteisiin. Foorumeita on myös mahdollista jakaa toimenkuvan sekä teemojen mukaisesti tarkempiin osa-alueisiin.

Kaikkien kohderyhmäkohtaisten foorumien vuosikello löytyy täältä

Juniori- ja valmennuspäällikkö tapaamiset 2021
1) 16.2. klo 14.00-16.00 - Etänä (Teams), Teema: Urheilutoiminnan ajankohtaiset (pelaajakehitys/valmentajakoulutus), Urheilutoiminnan johtaminen, kohti konkretiaa
2) 22.4. klo 14.00-16.00 - Etänä (Teams), Teema: Pelaajakehitys, lapsuusvaihe / aloittavat ikäluokat