Seuratoimijoille on luotu verkostoja osaamisen kehittämiseen, verkostoitumiseen ja kokemusten jakamiseen eri kohderyhmille. Samalla vahvistetaan dialogia seurojen välillä sekä seurojen ja Palloliiton välillä. Tarjolla ovat alueittain foorumit puheenjohtajille, valmennus- ja junioripäälliköille, toiminnanjohtajille tai hallintohenkilöille. Joillakin alueilla tarjolla on myös viestintävastaavien ja joukkueenjohtajakouluttajien verkostot. Lisäksi Seurojen Ääni -seuraseminaari on vuosittainen kohtaaminen alueen kaikkien seurojen kesken.

Toiminnanjohtajat ja hallintohenkilöt

Toiminnanjohtajille ja/tai hallintohenkilöiden foorumeissa tavoitteena on paitsi verkostoitua, niin jakaa hyvä malleja ja esimerkkejä seurojen välillä. Samalla ne tarjoavat vaikuttamisen paikan seuroille. Aluekohtaisesti riippuen toimihenkilöiden määrästä paikalle kutsutaan seurojen toiminnanjohtajat tai laajemmin myös hallintohenkilöt.

Keskiviikkona 4.3. klo 10-12 (pidetty) - teemana taloushallinnon haasteet ja kehittäminen seuratoiminnassa

Tiistaina 31.3. klo 10 (pidetty)

Tiistaina 28.4. klo 10 (Teams)

Maanantaina 18.5. klo 10 (Teams)