Tervetuloa Ketterän Kehittämisen maailmaan!

Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpaja on rakennettu auttamaan seuroja rakentamaan uutta toimintaa tai kehittämään olemassa olevaa toimintaa uusille kohderyhmille, seuran omista lähtökohdista. Herätämme keskustelua, tuomme esille uusia toimintatapoja, "out of the box" ajattelua sekä autamme seuraasi kehittämään toimintaa myös perinteisten toiminnan ulkopuolelle.

eurakehittäjä Petri Selkee

Petri on Palloliiton seurakehittäjä ja liikunta-alan ammattilainen, joka on saanut elantonsa 25 vuoden ajan valmentajana, valmennuspäällikkönä, valmennuksen johtajana sekä liikunta-alan yrittäjänä. Petrin intohimo viimeisinä vuosina on painottunut seuratoiminnan ja liikuntapalveluiden kehittämiseen sekä tuotteistamiseen.

Verkkotyöpajat

Podcastit

Palloliiton Strategiapodcastissa on puhuttu Ketterästä kehittämisestä useassa jaksossa. Kuusi jaksoa käsittelee ketterän kehittämisen perusasioita ja kaksi jaksoa osallistujien kokemuksista Verkkotyöpajasta. Spotifysta löytyy nyt myös uusi vain Ketterään kehittämiseen keskittyvä podcast, jonka kaksi ensimmäistä jaksoa on julkaistu tammikuussa 2022.