Tavoitteena on, että jokaisella seuralla on oma koulutettu joukkueenjohtajavastaava.

Palloliitto tarjoaa seurojen joukkueenjohtajavastaaville koulutusta. Koulutukseen osallistuneet ovat oikeutettuja pitämään koulutusmateriaalin mukaisen joukkueenjohtajakoulutuksen omissa seuroissaan. Koulutuksen tavoitteena on tukea joukkueenjohtajavastaavaa ylläpitämään seuran joukkueissa yhtenäisiä, seuran linjan mukaisia, toimintatapoja.

Jojo-kouluttaja pitää huolta seuran joukkueenjohtajista myös muulla tavoin. Erilaisia malleja ovat esimerkiksi jojo-kerhot ja säännölliset tapaamiset joukkueenjohtajien kanssa. Tavoitteena on tukea joukkueen ja seuran toimintaa sekä nostaa arvokasta työtä tekevien joukkueenjohtajien asemaa entisestään.

Alueelliset, maksuttomat joukkueenjohtajakouluttajien koulutukset 2020
Etelä: 21.1.2020 Helsingissä, ilmoittautumiset tästä
Itä: 20.2. Lappeenranta, 5.3. Mikkeli, 10.3. Iisalmi, 11.3. Kuopio, 14.3. Jyväskylä, 25.3. Joensuu, 26.3. Savonlinna. llmoittautumiset tästä
Länsi: ilmoitetaan tammikuun aikana
Pohjoinen: 18.3.2020 Oulussa (+Teams). Kutsu tulee seuroille meilitse + ilmoittautuminen osoitteeseen esa.saajanto(a)palloliitto.fi

Keneltä voi kysyä lisätietoja?

Sähköposti: [email protected]
Palloliitto Etelä: Silja Ranta