Teknisten pallonkäsittely- ja liiketaitojen kehittäminen on osa nuoren jalkapalloilijan kehityspolkua. Aiemmin taitokilpailuna tunnetut tekniikkakilpailut tarjoavat lapsille ja nuorille mahdollisuuden mitata ko. taitojen kehittymistä vuosittain.

Suomen Palloliiton pitkäaikainen tekniikkakilpailuperinne jatkuu viime kauden toimintamallin mukaisesti eli alueellisia (aiemmin piirien järjestämiä) tekniikkakilpailuja ei vuonna 2021 järjestetä vaan seurat ilmoittautuvat viralliseksi seuratekniikkakilpailun järjestäjäksi.

Palloliitto tarjoaa järjestäville seuroille ohjeistuksen sekä asiantuntijatuen seuratekniikkakilpailujen järjestelyyn. Viralliset seuratekniikkakilpailujärjestäjät ja ajankohdat julkaistaan Palloliiton nettisivuilla syyskuussa 2021.

SEURATEKNIIKKAKILPAILUT 2021

Seuroilla on mahdollisuus järjestää yksi (1) virallinen tekniikkakilpailutapahtuma. Tämän lisäksi seurat voivat järjestää rajattomasti epävirallisia tekniikkakilpailuja ja -tapahtumia. Pelaaja voi osallistua/kilpailla ainoastaan yhdessä virallisessa seuratekniikkakilpailussa. Virallisia seuratekniikkakilpailuja järjestetään marraskuulle asti 15.11.2021. Kannustamme seuroja ja seurayhteisöjä yhteistyöhön, jotta jokaisella pelaajalla on mahdollisuus päästä osallistumaan virallisiin seuratekniikkakilpailuihin.

Ilmoittautuminen seuratekniikkakilpailun järjestäjäksi >>

Seurataitokilpailuissa noudatetaan Suomen Palloliiton kilpailutoiminnon koronainfon mukaisia jalkapalloturnausohjeistuksia. COVID-19 kansallista ja kansainvälistä tilannetta seurataan tarkasti ja Palloliitto muokkaa ohjeistuksia tarvittaessa.

Alta löytyy listattuna alueellisesti virallisia seurataitokilpailuja järjestävät seurat. Sivua päivitetään, jotta osallistujat voivat nähdä missä virallisia seuratekniikkakilpailija järjestetään. Seurat ovat ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittaneet ovatko ko. kilpailut avoimia myös muiden seurojen pelaajille (kts. Seuran ulkopuolisille osallistujille avoin).

Alue Kaupunki Seura Päivämäärä Tapahtumapäällikkö Sähköposti Seuran ulkopuolisille osallistujille avoin? Erityisohjeita ilmoittautumisesta ulkopuolisille
Eteläinen Järvenpää Järvenpään Palloseura 25.9.2021 Samuli Kukkonen [email protected] Ei -
Eteläinen Lahti FC Kuusysi 16.10.2021 Miikka Lähdesmäki [email protected] Ei -
Eteläinen Kotka FC KTP juniorit ja Peka 20.10.2021 Mari Rahkonen [email protected] Kyllä Ilmoittautuminen tason kautta seuran yhteyshenkilön toimesta. Ulkopuolisten maksu 15€/pelaaja.
Eteläinen Tuusula Tuusulan Palloseura 23.10.2021 Anu Rytkönen [email protected] Kyllä Kilpailut järjestetään Tuusulan kuplahallissa.
Eteläinen Lohja LoPa 26.10.2021 Jerri Hukio [email protected] Ei -
Eteläinen Riihimäki Riihimäen Palloseura 30.10.2021 Joni Reijo [email protected] Kyllä Sähköpostitse tapahtumapäällikölle.
Eteläinen Inkoo IIF, EIF, BK-46 31.10.2021 Jens Mattfolk [email protected]  Ei -
Eteläinen Vihti Nummelan Palloseura  31.10.2021 Joni Saastamoinen [email protected] - Tarvittaessa voimme ottaa vastaan ulkopuolisia osallistujia. Yhteydenotto [email protected]
Itäinen Kuopio KuPS ry 2.11.2021 Antti Konttinen [email protected] Ei -
Läntinen Hämeenlinna Hämeenlinnan Jalkapalloseura 29.9.2021 Esa-Pekka Viinikka [email protected] Ei -
Läntinen Tampere Tampereen Pallo-Veikot 17.10.2021 Petri Taskinen [email protected] Kyllä Ilmoittautuminen avautuu TPV:n junioritoiminna nettisivuille: https://tpv.jopox.fi/. Osallistuminen maksaa TPV:n ulkopuolisille pelaajille 12 euroa per pelaaja.
Läntinen Kokkola GBK 30.10.2021 Kimmo Mattila [email protected] Kyllä Sähköpostilla ([email protected]) viimeistään keskiviikkona 27.10.
Pohjoinen Oulu ONS 13.11.2021 Jukka Dunder [email protected] Kyllä Tapahtumaan voivat osallistua kaikkien oululaisten seurojen pelaajat. Ilmoittautumiselle avataan oma sivu, josta löytyy tarvittavat tiedot.

Tekniikkakilpailulajit ja -säännöt >>

Regler för Tekniktävling >>

Järjestämisopas >>

Tekniikkamerkkien tilaus>>

TULOKSET

Tulokset 2019 >>
Tulokset 2018 >>
Tulokset 2017 >>
Tulokset 2016 >>
Tulokset 2015 >>
Tulokset 2014 >>
Tulokset 2013 >>
Tulokset 2012 >>
Poikien taitokisamitalistit 1954-2019 >>
Tyttöjen taitokisamitalistit 1990-2019 >>
Taitokisaennätykset >>

Tuloskorttipohjat seurojen ym- TEKNIIKKAkilpailuihin >>

Seuran ulkopuolisille osallistujille avoin?