Vierasottelut

Oletko kiinnostunut matkustamaan Huuhkajien vierasotteluihin? Tässä lyhyt tietopaketti.

Liput Huuhkajien vierasotteluihin myydään erikseen ilmoitetulla tavalla suoraan Palloliiton tai lipunmyyntikumppanin kautta.

Yleensä hinta- yms. tiedot selviävät noin kaksi kuukautta ennen ottelua, minkä jälkeen Palloliiton lipunmyyntisivuille tulee lipunostolinkki/ohjeet.

Lähetämme liput tilaajille tai jaamme ne paikan päällä, riippuen isäntämaan jalkapalloliiton aikatauluista ja käytännöistä. Liput ovat pääsääntöisesti ns. kannattajakatsomoon (pääty/kulma).

UEFAn turvallisuusmääräysten ja/tai paikallisen lainsäädännön mukaisesti vierasotteluun matkustavilta faneilta kerätään erilaisia tietoja (HUOM! tiedot tarvitaan kaikilta lipunhaltijoilta, ei vain lipputilauksen tekijältä) Kerätyt tiedot voivat sisältää:

- Nimi
- Osoite
- Passinumero (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Kansalaisuus
- Syntymäpaikka- ja aika (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Matkustustapa (jos matkustusmaan lainsäädäntö vaatii)
- Saapumispäivä ottelupaikkakunnalle
- Lähtöpäivä ottelupaikkakunnalta
- Majoitustiedot

Huuhkajien vierasotteluihin fanimatkoja järjestää palvelukumppanimme Elämysmatkat >>

Kesän 2022 EM kisoihin lippuja myy UEFA >>

U21 MAAJOUKKUE

FUTSAL

Futsalin EM kisoihin lippuja myy UEFA >>

Muut ottelut

Joukkueliput

Useisiin Palloliiton järjestämiin otteluihin myydään edullisia joukkuelippuja junioreiden jalkapallojoukkueille. Normaalisti joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Ostaessasi joukkuelippuja, voit tilata myös lisälippuja. Lisälippulaisten paikat ovat aina joukkuelippulaisten vieressä (miesten A-maaotteluissa lähtökohtaisesti päätykatsomossa). Joukkuelippua käyttäessä pelaajia voi olla enemmän kuin 16, mutta kokonaismäärä ei voi ylittää kahtakymmentä (20). Aikuisia voi olla max. 4. Joukkuelippuja on aina tarjolla rajoitettu määrä, eli kannattaa tehdä tilaus mahdollisimman aikaisin!