Huuhkajien vierasotteluihin fanimatkoja järjestää palvelukumppanimme Elämysmatkat >>.

Lue lisää maajoukkueiden vierasotteluiden lipunmyynnistä: Maajoukkueiden lipunmyynti

EURO2020-lopputurnauksen matkapaketit

Palloliiton virallisen kumppanin Elämysmatkojen kautta voit varata matkapaketit Kööpenhaminaan ja Pietariin suorilla tilauslennoilla, junilla ja busseilla usealta eri lähtöpaikkakunnalta. Matkapakettien hinnat ovat alkaen 395 €. Kaikki matkapaketit sisältävät vähintään matkat, majoituksen, tarvittavat kuljetukset kohteessa, suomalaisten matkanjohtajien palvelut sekä pääsyn Huuhkajanpesään ja siellä järjestettäviin konsertteihin ja tilaisuuksiin. Tarkemmat tiedot matkapakettien sisällöstä, aikatauluista ja hinnoista löydät Elämysmatkojen sivuilta >>

Ennakkovarauksen tehneet voivat vahvistaa oman matkansa juuri siihen Huuhkajien otteluun johon lipun on saanut tai perua varauksen 3 päivän kuluessa UEFA:n lippuarvonnan ratkettua. Ennakkovarauspaikkoja on saatavilla rajallinen määrä. Otteluliput voi kuitenkin hankkia siis ainoastaan UEFA:n kautta.

Pyydämme lopputurnausmatkaa suunnitellessa huomioimaan, että Palloliitto ei myy tai välitä pääsylippuja EM-lopputurnaukseen ja myös sen, että mahdollisesti markkinoilla myytävät matkapaketit, jotka sisältävät myös pääsylipun otteluihin, eivät ole UEFA:n sääntöjen mukaisia.

Kannattajien oma Huuhkajanpesä kokoaa fanit yhteen Kööpenhaminassa ja Pietarissa

Ennätyssuurelle Huuhkajien kannattajajoukolle perustetaan kumpaankin kisakaupunkiin oma kokoontumispaikka, Huuhkajanpesä. Huuhkajanpesästä kannattajat löytävät ruoka- ja juomapisteiden lisäksi kiinnostavaa futisohjelmaa ottelualustuksineen ja asiantuntijavieraineen, viihteellistä ohjelmaa livebändien ja kotimaisten artistien johdolla sekä ennen kaikkea muut huuhkajakannattajat.

Huuhkajanpesän ohjelma keskittyy otteluita edeltäville päiville ja ottelupäiville. Elämysmatkojen matkapaketteihin sisältyy pääsy kaikkiin Huuhkajanpesän tapahtumiin. Omatoimimatkaajille Huuhkajanpesään on erillinen sisäänpääsymaksu. SMJK:n jäsenkortilla saa alennuksen sisäänpääsystä.

Huuhkajanpesän sijainti, ohjelma ja yhteistyökumppanit julkaistaan kevään aikana.