Turnaukseksi katsotaan pelitapahtuma, johon osallistuu vähintään neljä (4) joukkuetta vähintään kahdesta (2) seurasta. Seura sitoutuu anomuksellaan noudattamaan turnauksessa ilmoittamiaan tietoja, Suomen Palloliiton määräyksiä ja ohjeita. Junioriturnauksessa tulee noudattaa turnausajankohtana voimassa olevia Kaikki Pelaa sääntöjä ja turnauskriteereitä.

Turnausjärjestäjä rekisteröityy Palloliiton verkkosivujen Tapahtumakalenterin käyttäjäksi ja hakee omalta alueeltaan päivitysoikeudet. Saatuaan oman alueen kilpailutoiminnolta tunnukset, hakija kirjaa järjestämänsä turnauksen tiedot kalenteriin ja lähettää ne alueen kilpailutoiminnolle hyväksyttäväksi. Hyväksytyt turnaukset julkaistaan Tapahtumakalenterissa. Turnausluvan käsittely maksaa 25 €.

Ilmoituksessa tulee ilmetä ajankohdan ja ikäluokan (esim. P09/2011) lisäksi vähintään turnauksen pelitapa, otteluiden peliaika ja ottelumäärä/joukkue/päivä.

Alueelliset yhteyshenkilöt
Etelä: Niina Oksman