Lohkot, joukkueet ja pelitapa:
Pelataan alueellisissa tasolohkoissa ja syksyksi tehdään uudet lohkot. Uusia joukkueita voi ilmoittaa mukaan 31.5. asti.
Lohkojaot ja otteluohjelmat: palloliitto.fi/ottelut-ja-sarjat/tulospalveluarkisto/etela/2020-jalkapallo-etela?&etejp20&P11

Pelimuoto, pelaajamäärä ja pelaajavaihdot:
8v8, vaihtopelaajia enintään 8, edestakaiset lentävät vaihdot.

Poikkeusluvat:
YI-pelaaja saa pelata kaikissa ikäluokan seuran joukkueissa.
palloliitto.fi/info/saannot-ja-maaraykset/kilpailutoiminta/poikkeusluvat-dispenser-2020

Muuta huomioitavaa:
Alemmille tasoille ei “liian hyviä” pelaajia.

Lohkojaot ja otteluohjelmat:
Liiga >>>
lohko A - Joukkueilla 8 tapahtumaa, joissa joukkue pelaa neljä ottelua. Otteluiden peliaika on 1 x 20 min.
Ykkönen >>>
lohko A1 - Joukkueilla 7 tapahtumaa, joissa joukkue pelaa neljä ottelua. Otteluiden peliaika on 1 x 20 min.
lohko A2 - Joukkueilla 7 tapahtumaa, joissa joukkue pelaa neljä ottelua. Otteluiden peliaika on 1 x 20 min.
Kakkonen >>>
lohko A1 - Joukkueilla 6 tapahtumaa, joissa joukkue pelaa kaksi (kolmen joukkueen osaturnaus) tai kolme ottelua (neljän joukkueen osaturnaus). Otteluiden peliaika 2 x 20 min, kun joukkueella on kaksi peliä ja 1 x 25 min, kun joukkueella on kolme peliä.
lohko A2 - Joukkueilla 6 tapahtumaa, joissa joukkue pelaa kolme (neljän joukkueen osaturnaus) tai neljä ottelua (viiden joukkueen osaturnaus). Otteluiden peliaika 1 x 25 min, kun joukkueella on kolme peliä ja 1 x 20 min, kun joukkueella on neljä peliä.
lohko B -
lohko C - Joukkueilla 6 tapahtumaa, joissa joukkue pelaa kaksi ottelua. Otteluiden peliaika on 2 x 20 min.

Pelimuoto, pelaajamäärä ja pelaajavaihdot:
Pelimuoto 8v8, vaihtopelaajia enintään 8, edestakaiset pelaajavaihdot.

Poikkeusluvat: >>>

Ohjeita 11-vuotiaiden ja sitä nuorempien ikäluokkien sarjoihin osallistuville
Tulosilmoitus P11 / T11 ja nuoremmissa ikäluokissa
Läntisen alueen erillismääräykset ja toimintaohjeet

Lohkot, joukkueet ja pelitapa:
Pelataan alustavasti keväällä vähintään kolmessa maantieteellisessä lohkossa. Kussakin lohkossa kaksi tasoa ja ottelut seurojen/joukkueiden esittämien toiveen mukaisesti joko pääosin yksittäisinä otteluina tai turnausmuotoisena. Tavoitteena 10 ottelua per joukkue/kierros.

Nousut ja putoamiset:
Ei sarjataulukoita, ei nousuja ja/tai putoamisia.

Pelimuoto, pelaajamäärä ja pelaajavaihdot:
Pelimuoto 8v8, vaihtopelaajien määrä max. 8, edestakaiset lentävät pelaajavaihdot.

Poikkeusluvat:
Itäisen alueen YI- ja KE-määräysten mukaan: palloliitto.fi/sites/default/files/ke_ja_yi_maaraykset_2020_alue_ita.pdf

Muuta huomioitavaa:
Uusia joukkueita voi ilmoittaa tai joukkue voi vaihtaa oman maantieteellisen lohkonsa sisällä tasolohkoa ilmoittamalla siitä alueen kilpailutoiminnolle kirjallisesti 15.6. mennessä.
Sarjassa on voimassa aluepaitsio.

Pelataan tasolohkoissa.
Ilmoittautuminen P11 turnauksiin >>
Lohkojaot ja otteluohjelmat >>
Pohjoisen alueen pelitavat >>

Pelimuoto, pelaajamäärä ja pelaajavaihdot:
8v8, vaihtopelaajia enintään 8, edestakaiset vaihdot.

Poikkeusluvat >>
YI-pelaaja saa pelata kaikissa ikäluokan seuran joukkueissa:

Ohjeita sarjaan osallistuville >>
Turnauksiin osallistuvat joukkueet voivat valita mihin turnauksiin kauden aikana osallistuvat. Tiedot turnauksiin osallistumisesta kerätään erillisillä lomakkeilla ja ilmoittautumista voi muokata viimeistään 1kk ennen turnausta.

Turnauksia pelataan n. 4-6. Turnaukset pelataan koko Pohjoisen alueen joukkueiden kesken tai Oulun ja Lapin alueella omina turnauksina tasoittain. Piiri määrittää turnausajankohdat ja paikat, jotta turnauksia saadaan tasapuolisesti piirin alueelle. Joukkueet voivat anoa turnausta järjestettäväkseen. Järjestettävässä.