Huuhkajat ja Helmarit -jalkapallokoulu -sivun hero-kuva

Huuhkajat ja Helmarit -jalkapallokoulu

Treenaa ja nautti futiksesta ja liikunnasta Suomi-logo rinnassa.

Huuhkajat ja Helmarit -jalkapallokoulupaketit

Moni suomalainen jalkapalloseura järjestää jalkapallokoulun seuran pelaajille ja mahdollisille uusille pelaajille. Mikä olisi makeampaa kuin treenata ja nauttia futiksesta ja liikunnasta Suomi-logo rinnassa?

Huuhkajien ja Helmareiden hienojen peliesitysten myötä jalkapalloon kohdistuu ennennäkemätön huuma ja vetovoima. Huuhkajat ja Helmarit -jalkapallokoulupaketin hyödyntäminen on oiva tapa tuoda huumaa näkyviin omassa seurassa ja hyödyntää se omassa ympäristössä!

Tilaa paketit seurallesi

Palloliiton yhteistyökumppanin Stadiumin kautta on nyt mahdollista tilata hienot Huuhkajat ja Helmarit -jalkapallokoulupaketit seurasi jalkapallokoulun käyttöön. Tilataksenne paketin seurasi jalkapallokoulun käyttöön, olkaa yhteydessä Stadiumin TeamSales-toimintoon. Lisätiedot paketeista ja yhteystiedoista alla.

Lisätiedot alueellisesti

Lasse Keski-Loppi

lasse.keski-loppi@palloliitto.fi

Harrastajamäärän kasvua tukevat toimenpiteet ja soveltavan jalkapallon kehitystehtävät (valtakunnallinen rooli).

Silja Ranta

silja.ranta@palloliitto.fi

Harrastajamäärän kasvua tukevat toimenpiteet, seuratoimijoiden osaamisen kehittäminen, seuraviestinnän ja -markkinoinnin tukeminen

Toni Räisänen